امروزه چت بات ها بزرگترین روند توسعه هستند. چت بات ها بانکداری شخصی و خدمات مشتری را متحول کرده اند. تا سال 2022، چت بات ها در صنعت بانکداری دیجیتال و مراقبت های بهداشتی ممکن است سالانه بیش از 8 میلیارد دلار صرفه جویی کنند. انتظار می رود بانک ها تا پایان سال 2022 با صرفه جویی در وقت و توضیح سوالات مشتریان، میلیاردها دلار پس انداز کنند. خدمات چت بات متناسب با نیازهای فردی مشتری، آخرین روند در میان مشتریان است. کاربران میتوانند از رباتهای چت برای پرداخت صورتحسابها، ردیابی نقل و انتقالات پول، و تنظیم یا لغو پرداختها استفاده کنند. چتباتها میتوانند هشدارهای ارزشمندی مانند مهلتهای پرداخت صورتحساب یا تحویل اسناد خاص ارسال کنند.
ربات های هوشمند
Smartbots یک پلت فرم توسعه ربات منسجم است که چت بات ها را طراحی، توسعه، اعتبارسنجی و استقرار می دهد.
امروزه چت بات ها بزرگترین روند توسعه هستند. از استارتآپهای نوظهور گرفته تا شرکتهای بزرگ، چتباتها نقشهای اساسی در کسبوکارهایی دارند که اتوماسیون نیاز روز است. چه خدمات مشتری باشد و چه بانکداری دیجیتال، چت بات ها تعاملات انسان با ماشین را ساده می کنند.
شاید از خود بپرسید که بانک ها چه ارتباطی با چت بات ها دارند. این ساده است: خدمات خودکار. خدمات امروز آهسته و گاه ناخوشایند است زیرا افراد مستعد اشتباه و سوء تفاهم هستند. یک چت ربات هوش مصنوعی محاوره ای می تواند کارمند شما 24 ساعته باشد – همیشه فعال…