گواهینامه های Microsoft Azure: تفاوت بین AZ-303 و AZ-304 چیست؟

مایکروسافت Azure را راه‌اندازی کرده است که یک سرویس ابری عمومی قوی را ارائه می‌کند، تقریباً بدون شکست. AZ-303 و AZ-304 دو کد امتحانی برای Microsoft Azure هستند. هر دو آزمون تضمین می کنند که شما متخصص موضوع طراحی معماری های Azure و اجرای آنها در محیط های بحرانی هستید. تکمیل هر دو گواهینامه به هر مهندس ابری برتری تسلیم ناپذیر می دهد. ما همه موضوعاتی را که در هر یک از گواهینامه ها قابل انتظار است – زیرساخت، ذخیره سازی، مدیریت و مدیریت فهرست می کنیم.

تصویر
عکس پروفایل Simplilearn Solutions Hacker Noon

Simplilearn Solutions

Simplilearn اولین بوت کمپ آنلاین جهان و یکی از ارائه دهندگان پیشرو آموزش گواهینامه در جهان است.

رایانش ابری به یکی از مهم ترین ویژگی های صنعت مدرن فناوری اطلاعات تبدیل شده است. هر مشتری باید برنامه خود را بسیار در دسترس، مقیاس پذیر با حداقل هزینه داشته باشد. آنها در حال دور شدن از محیط‌های قدیمی، که در محل میزبانی شده‌اند، به فضای ابری می‌روند تا کسب‌وکار خود را به حداکثر برسانند، به مشتریان خود خدمات خوبی ارائه دهند و در تمام طول ساعت در دسترس باقی بمانند.

در این سناریوی کنونی، اکثر بازیکنان بزرگ راه‌حل‌های ابری خود را ارائه کرده‌اند که هر کدام کمی متفاوت از سایرین هستند. با این حال، در این مسابقه موش، مایکروسافت و آمازون به عنوان گزینه های روشن ظاهر شده اند در حالی که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور