بانک های برتر تایلندی فروش سهام در اپراتور مرکز داده را تعیین می کنند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، بزرگترین بانک های تایلند در حال بررسی فروش سهام شرکت مرکز داده سوپرنپ تایلند هستند که بر روی افزایش اشتهای سرمایه گذاران برای این صنعت سوار هستند.

به گفته مردم، سهامداران Supernap Thailand، از جمله Siam Commercial Bank Pcl و Kasikornbank Pcl، با یک مشاور مالی برای کمک به یافتن یک سرمایه گذار اقلیت در این تجارت کار می کنند. به گفته مردم، سوپرنپ تایلند، که سرمایه‌گذاری مشترک بین برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور و غول مرکز داده آمریکا، سوئیچ، بود، در یک معامله حدود 800 میلیون دلار ارزش داشت.

مردم گفتند که این فروش علاقه اولیه سایر بازیگران صنعت و صندوق های سرمایه گذاری را به خود جلب کرده است و خواستند نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است. یکی از افراد گفت که سوییچ قصد خروج ندارد.

مردم گفتند که ملاحظات اولیه است و تصمیم نهایی گرفته نشده است. نمایندگان Kasikornbank، Siam Commercial Bank، Supernap Thailand و Switch بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

سوپرنپ تایلند در سال 2016 به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین برخی از بزرگترین شرکت های تایلند و سوییچ مستقر در لاس وگاس با سرمایه گذاری 300 میلیون دلاری در استان شرقی چونبوری این کشور تشکیل شد. طبق ارائه رسمی آن در یوتیوب، مراکز داده ردیف چهار سوپرنپ تایلند، که در ارتفاع 110 متری از سطح دریا قرار دارند، اولین مراکز داده در مقیاس بزرگ در تایلند هستند.

شرکت‌های مرکز داده علاقه زیادی به تصاحب خود جلب کرده‌اند، تا حدی به دلیل این تصور که آنها بازدهی پایدار و انتظارات رشد مداوم دارند زیرا مردم به طور فزاینده‌ای به فناوری تکیه می‌کنند. به گزارش بلومبرگ، در تایلند، شرکت True Internet Data Center، واحدی از گروه تایلندی Charoen Pokphand Group، به دنبال جذب حدود 150 میلیون دلار از فروش سهام اقلیت است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور