انتقال به ابر مانع از خاموشی نمی شود

عکس پروفایل نویسنده

@صورت فلکیجس بلدره

مدیر بازاریابی نام تجاری در Constellix.com

آیا ما از گذشته می آموزیم؟ دیگران باید در چه مرحله ای پاسخگوی اعمال خود باشند؟ چه زمانی چرخه ای را که در ما شکست خورده متوقف کرده و رویکرد جدیدی را امتحان می کنیم؟

انتقال به ابر از سال 2006 آغاز شد. این زمانی بود که AWS برای اولین بار خدمات زیرساخت IT را به سایر مشاغل ارائه داد. در طی ده سال پس از آن ، استراتژی برجسته شرکت ها برای ادامه این تغییر “انتقال به ابر” بود. در حقیقت ، مشاغل CxO با این مفهوم ایجاد شده اند که “ما در حال حرکت به سمت ابر هستیم”. برای ادامه این ابتکار ، بیش از دوازده موقعیت CxO تاسیس شد ، از جمله CIO ، CMO ، CCO ، CAO و دیگران. این عناوین تصور شده در مجموع CxO (مدیران ارشد تجربه) نامیده می شوند.

برخی از مهمترین دلایل اینکه شرکتها به ابر منتقل شده اند عبارتند از:

در وقت صرفه جویی کنید – وقت صرفه جویی می شود زیرا نیازی به استقرار ، نگهداری و رفع سخت افزار نیست ، با این وجود مدیریت هزینه و عملکرد مداوم به عنوان بخشی از این فعالیت محسوب نمی شود.

صرفه جویی در هزینه – این همزمان با صرفه جویی در وقت همراه است ، زیرا وقتی شما در وقت صرفه جویی می کنید ، اساساً پس انداز می کنید. همچنین اعتقاد بر این بود که شما فقط هزینه خدماتی را که نیاز دارید پرداخت می کنید – اگرچه این لزوما اینگونه نبوده است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور