آیا NFT ها هنر واقعی هستند؟ چهار هنرمند ، یک سوال

عکس پروفایل Benjamin Bateman Hacker Noon

@بنجامین بتمنبنیامین بتمن

سو hyp استفاده بیش از حد از خط تیره ، عاشق کلمات ، و جادوی-اینترنت-پول-مدیریت-جامعه-مشغول-بدن.

در حالی که رمزهای غیر قابل سرگرم کننده ، NFT ها ، به خودی خود چیز جدیدی نیستند ، اما موج هیاهوی اخیر پیرامون آنها جعبه ای از دسیسه ها ، جنجال ها و پول کلان پاندورا است. حراج 69 میلیون دلاری Christie’s حراج “Everyday – The First 5000 Day” توسط این هنرمند معروف به Beeple ، حتی پرشورترین علاقه مندان به هنر دیجیتال را نیز متحیر کرد. و هیئت منصفه هنوز در فروش 2 میلیون و 9 میلیون دلاری اولین توئیت جک برای کسانی که پول ندارند ، در گودال آتش خاموش است.

اگرچه اجناس بزرگ اجتناب ناپذیر بلیط ها ، سرفصل ها را می دزدند ، اما به ازای هر بوق فروخته شده ، صد یا بیشتر شاهکارهای جو بلاگ ها ضرب شده اند که فقط در قفسه بلاک چین گرد و غبار می شوند.

بنابراین ، چه چیزی کلاس را از هش در بازاری جدا می کند که هرکسی می تواند با چند دلار هزینه گاز وارد کند؟ به جای اینکه درمورد این مشکل با دو سلول مغزی خودم ابراز تقدیر کنم ، فکر کردم بهتر است وقتی صحبت از دنیای هنرهای زیبا می شود ، کسانی که می دانند درباره چه چیزی صحبت می کنند فراخوانی شوند.

حالا صادقانه می گویم ، وقتی هزینه های فروش را بیرون می کشم تا بفهمم با چه کسانی می توانم در اکوسیستم Free TON صحبت کنم ، انتظار نداشتم پاسخی از طرف ساشا پیووارووا!

گذشته از طولانی ترین بودن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور