YouTube تبلیغات صوتی 30 ثانیه‌ای را گسترش می‌دهد که دومین محبوبیت برای پادکست‌ها است

در هفته تبلیغات نیویورک، یوتیوب مجموعه‌ای از اطلاعیه‌ها را در مورد ابزارهای بازاریابی جدید موجود در این پلتفرم منتشر کرد. مهمتر از همه، یوتیوب به استقبال پادکست های خود با تبلیغات صوتی 30 ثانیه ای ادامه می دهد.

پلتفرم ویدیویی Google با استناد به تحقیقات (گزارش ردیابی مصرف‌کننده پادکست ادیسون، ایالات متحده، Q1 2022) شروع می‌کند که می‌گوید «دومین مقصد محبوب برای گوش دادن به پادکست‌ها» است. یوتیوب در نوامبر ۲۰۲۰ تبلیغات صوتی را در نسخه بتا با تمرکز موسیقی برابر معرفی کرد. تبلیغات صوتی برای در دسترس بودن جهانی جدید خود (قابل خرید از Google Ads و Display & Video 360)، گفته می شود که “در سطوح صوتی و در حالت های اول گوش دادن به افراد دسترسی پیدا می کند.”

هدف‌گیری پادکست که به برندها و آژانس‌ها اجازه می‌دهد روی شنوندگان برنامه‌های صوتی تمرکز کنند، اکنون در سطح جهانی نیز در دسترس است.

پیشرفت‌های دیگر امروز شامل فیدهای محصول در تبلیغات Discovery (که همچنین شامل تبلیغات و برگه‌های اجتماعی Gmail و همچنین Google Discover می‌شود) است که در YouTube ظاهر می‌شوند. با حرکت رو به جلو، امکان گنجاندن پیشنهادات محلی با در دسترس بودن موجودی در زمان واقعی وجود خواهد داشت. به طور مشابه، توانایی سازندگان برای برچسب‌گذاری محصولات در YouTube Shorts و ویدیوها در این سه‌ماهه در دسترس‌تر است.

این ویژگی‌ها، برخی از سازندگان موردعلاقه‌تان و موارد دیگر را در دومین رویداد تعطیلات سالانه خرید YouTube، «از YouTube به شما»، که از 10 نوامبر آغاز می‌شود، مشاهده خواهید کرد. رویداد امسال شامل پخش‌های زنده، ویدیوها و شورت‌هایی با برندها و خرده فروشانی مانند Ulta Beauty و TULA Skincare.

همچنین قابل توجه یک پیشنهاد جدید YouTube به نام “Moment Blast” است که هدف آن “برندهایی است که به دنبال افزایش آگاهی در لحظات مهم هستند.” نمونه‌های ذکر شده شامل انتشار فیلم، رویدادهای ورزشی، و معرفی محصول است. تبلیغ‌کنندگان از «موقعیت اصلی» در YouTube ویدیوهای منتخب مشاهده‌شده از تلویزیون‌های متصل و سایر دستگاه‌ها و همچنین کارت عنوان مارک دار و قرار دادن سرصفحه اختیاری دریافت می‌کنند.

بیشتر در یوتیوب:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: