امروز، خرید آنچه را که دوست دارند در YouTube برای مردم آسانتر میکنیم. تبلیغکنندگان میتوانند از فیدهای محصول در YouTube استفاده کنند، که تبلیغات را به یک فروشگاه مجازی تبدیل میکند. ما اخیراً فیدهای محصول را به Shorts گسترش دادهایم و متوجه شدهایم که بهطور میانگین، کمپینهای اقدام ویدیویی با فیدهای محصول بیش از ۷۰٪ افزایش در تبدیلها در Shorts نسبت به موارد بدون فید محصول داشتهاند.
ما اکنون در حال گسترش فیدهای محصول به آگهیهای Discovery هستیم تا به شما کمک کنیم خلاقیت رسانههای اجتماعی خود را افزایش دهید و حتی به بینندگان درگیر بیشتری دسترسی پیدا کنید. بهزودی، فیدهای محصول شامل پیشنهادات محلی نیز میشود و به برندها اجازه میدهد در زمان واقعی در دسترس بودن محصولات را در مرکز تجاری Google خود نشان دهند تا مردم بتوانند راحتترین مکان را برای خرید پیدا کنند. سازندگان همچنین قادر خواهند بود محتوای خود را به ویترین فروشگاه مجازی تبدیل کنند. در این سه ماه، سازندگان بیشتری میتوانند محصولات را در ویدیوها و Shorts خود برچسبگذاری کنند.
این ویژگیها، برخی از سازندگان مورد علاقهتان و موارد دیگر را در دومین رویداد تعطیلات سالانه خرید YouTube، «از YouTube به شما» که از 10 نوامبر آغاز میشود، خواهید دید. رویداد امسال شامل پخشهای زنده، ویدیوها و شورت با مارکها و خردهفروشانی مانند Ulta Beauty و TULA Skincare.