تبلیغات گوگل برای پیکسل 7 و 7 پرو امروز به بیرون درز کرد که ویژگیهای اصلی را که این شرکت امسال تبلیغ میکند را آشکار میکند.
به اشتراک گذاشته شده توسط SnoopyTech در توییتر، تبلیغ Pixel 7 Pro با برجسته کردن “Macro Focus” برای “دیدن جزئیات کوچک” در عکس ها شروع می شود. یک عکس گل که احتمالاً یک نمونه واقعی است که از یک 7 Pro گرفته شده است نشان داده شده است، اگرچه ویدیوی فاش شده به اندازه کافی وضوح بالا برای قضاوت مناسب ندارد. با توجه به افشای برگههای مشخصات امروز صبح، میدانیم که این ویژگی فقط در تلفنهای بزرگتر موجود است، بنابراین میتوان از لنز تلهفوتو در اینجا استفاده کرد.
در همین حال، همان نمونه تله فوتو را از یک ویدیوی جمعه می بینیم که گوگل از آن زمان در کانال یوتیوب خود عمومی کرده است. ما می دانیم که آن را به عنوان “Super Res Zoom” نامگذاری شده است، که نام جدیدی نیست. نگاهی به برنامه دوربین Google می اندازیم و رابط کاربری بدون تغییر ظاهر می شود. همچنین Magic Eraser با همین عملکرد به صورت زنده امروزی وجود دارد.
Live Translate راه حل دیگری برای «دانستن زبان است. هنگام خواندن، صحبت کردن یا تایپ کردن کار می کند.» در برنامه Google Lens برای ترجمه علائم مربوط به غذا نشان داده شده است. در نهایت، Extreme Battery Saver وجود دارد که به شما این امکان را میدهد تا «تا ۷۲ ساعت با صرفهجویی شدید باتری دور بمانید.
«با Google Pixel 7 Pro از نزدیک نگاه کنید، جادو کنید، زبان را بشناسید» شعار پایانی است.
تفاوت اصلی که توسط پیکسل 7 فاش شده است آگهی Cinematic Blur است – برای «دادن جلوه دراماتیک به ویدیوها» – جایگزین فوکوس ماکرو. پیام پایانی آن این است: «جادو کنید، زبان را بدانید، با Google Pixel 7 کنار نمانید».
اطلاعات بیشتر در مورد Pixel 7:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: