این هفته، راهحلهای جدید بازیها و بهروزرسانیهای ابزارهای خود را در اجلاس توسعهدهندگان Google for Games، یک رویداد دیجیتالی رایگان برای توسعهدهندگان، ناشران و تبلیغکنندگان اعلام کردیم. از برجسته کردن روند رشد بینندگان در بازیهای YouTube تا دستیابی به بازیکنان بیشتر در دستگاههای مختلف با بازیهای Google Play در رایانه شخصی، در اینجا خلاصهای سریع از برخی از اعلانهای برتر و بهروزرسانیهای کلیدی ما است.
1. ساخت بازی های با کیفیت بالا در اندروید
تیم اندروید در مورد اینکه چگونه توسعه بازیهای سرگرمکننده و جذاب را با بهروزرسانیهای حیاتی اندروید و کیت توسعه بازی اندروید آسانتر کردهاند، صحبت کردند. آنها همچنین به اشتراک گذاشتند که چگونه میتوانید این بازیها را در دستگاههای بیشتری به کاربران بیشتری برسانید، با پشتیبانی Android از فاکتورهای فرم مانند تاشوها، کرومبوکها و رایانههای شخصی. در وبلاگ Android Developers درباره این اعلامیهها، از جمله راههای جدید برای برقراری ارتباط با مخاطبان جهانی بیشتر بدانید.
2. استراتژی های کسب درآمد و رشد تبلیغات خود را تقویت کنید
Google Ads به تبلیغکنندگان نشان داد که چگونه میتوانند ارزش بیشتری از تبلیغات درونبرنامه و خرید درونبرنامهای با ویژگی جدیدی به نام بازگشت هدفمند از هزینههای تبلیغاتی برای کسب درآمد ترکیبی کسب کنند. و AdMob به ناشران نشان داد که چگونه با روشی کارآمدتر برای مدیریت میانجیگری تبلیغات، با رابط مدیریت خریدار بهبودیافته و گردش کار نقشه برداری واحد تبلیغات، در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. در پست وبلاگ Google Ads بیشتر ببینید.
3. با جامعه خود ارتباط برقرار کنید
YouTube بهعنوان خانه سازندگان، ویدیوها و پخشهای زنده محبوب بازی در سراسر جهان، همچنان شاهد رشد باورنکردنی است. تیم YouTube اعلام کرد که بیش از 2 تریلیون ساعت محتوای بازی در سال 2022 مصرف شده است. از طریق قالبهای مختلف، در دسترس بودن در دستگاههای مختلف و سازندگان فرهنگساز، آنها متعهد شدهاند مکانی باشند که ناشران و سازندگان بازی به بازیکنان دسترسی پیدا کنند و انجمنهایی را ایجاد کنند. در اطراف بازی های مورد علاقه خود
4. بازیکنان را درگیر بازی های سرویس زنده نگه دارید
Google Cloud استراتژی خود را برای توسعه بازی های سرویس زنده به اشتراک گذاشت. آنها در حال ترکیب فناوری هستند که بازیکنان را از سراسر جهان گرد هم می آورد، پایگاه های داده ای که داده های حیاتی را برای یک تجربه بهینه بازیکن ذخیره می کند و تجزیه و تحلیل هایی که به شرکت های بازی اجازه می دهد تا رابطه ای را با بازیکنان خود تقویت کنند. در وبلاگ Google Cloud بیشتر بیاموزید.
خواه ایجاد جدیدترین بازی موفق، ارتباط با یک جامعه مشتاق یا رشد کسب و کار شما برای دستیابی به بازیکنان بیشتر در همه جا، Google خوشحال است که در این راه شریک شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به همه محتوا در صورت درخواست دسترسی داشته باشید. و اگر قصد دارید در کنفرانس توسعه دهندگان بازی هفته آینده در سانفرانسیسکو شرکت کنید، در یکی از جلسات توسعهدهنده حضوری ما سلام کنید.