میزبانان جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد برای ارائه اخبار بازاریابی دیجیتال که لازم است بدانید بازگشته اند.
به علاوه ، اطلاعات بیشتر از هر زمان دیگری که باید در مورد راهنمای جدید عنکبوتی Googlebot بدانید.
از هسته وب اصلی به عنوان سیگنال های رتبه بندی استفاده می شود
Google سیگنال های رتبه بندی تجربه جدید صفحه را برای جستجو اعلام کرد که از ماه مه 2021 اجرا می شود.
این به روزرسانی Core Web vitals را با سیگنال های جستجوی موجود ترکیب می کند.
حساب های تبلیغات فیس بوک غیرفعال شده است
تبلیغ کنندگان در سراسر جهان گزارش دادند که حساب Facebook Ads خود را از 5 نوامبر غیرفعال کرده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مدیر محصولات فیس بوک راب لترن در توئیتر نوشت که این به دلیل یک مشکل فنی بوده و حساب های غیرفعال شده به اشتباه دوباره فعال شده اند.
2021 جستجوی پرداخت شده و روندهای اجتماعی
دنی گودوین ، موتور جستجوی ژورنال ، با 32 PPC مصاحبه کرد و از متخصصان اجتماعی برای ایجاد لیستی از 10 گرایش که باید در سال 2021 تماشا کرد ، پول پرداخت کرد.
کارشناسان موافقت کردند ، تبلیغ کنندگان باید انتظار اطلاعات کمتر ، اتوماسیون بیشتر و تأکید بیشتری بر سفر خریدار ، تجربه تلفن همراه و متنوع سازی بستر تبلیغاتی داشته باشند.
کتاب الکترونیکی رایگان را بارگیری کنید تا از 32 کارشناس مطلع شوید.
در بخش Take of the Week ، ساوانا سانچز مشاوره خود را در مورد بهترین روشها برای تبلیغات خرید Google به اشتراک گذاشت.
مطمئن نیستم که کسی می تواند “بهترین” در خرید گوگل باشد. خبرمایه را تنظیم کنید ، Smart Shopping را روشن کنید و اجازه دهید ride سوار شود
– ساوانا سانچز | ساوانای اجتماعی (social_savannah) 11 نوامبر 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس ، ICYMI ، برخی از تبلیغ کنندگان Google ، مانند جیمز سووبودا، نرخ های ضعیف تبدیل اصلاح شده مطابقت گسترده برای سه ماهه 3 و 4 سال 2020 را گزارش می دهند.
چگونه Google Ads تغییر نوع تغییر را از سپتامبر انجام می دهد؟
در اینجا مثالی از نرخ تبدیل را می بینیم که از مشتری Ecom با حساب ماندگاری بیش از 10 سال مشاهده می کنیم.
Q1 و 2 = 1 ژانویه تا 31 اوت. Q3 & 4 = 1 سپتامبر تا امروز.
زمان کشتن مسابقه گسترده و عبارت شاید…# برنامه #ppcchat pic.twitter.com/EvOAOUnQ3i
– جیمز سووبودا (@ Real) 12 نوامبر 2020
آندره کروز همین مسئله را داشت و وقتی مکالمات گسترده و عبارت منطبق را در حساب خود متوقف کرد ، عملکرد را بهبود بخشید.
من تمام تطبیق BMM و عبارت را برای مشتری B2B مکث کردم و بهترین عملکرد را از آن خود کرده است! بدیهی است که این نمی تواند بیانی کلی برای همه حساب ها باشد
– آندره کروز (@ andreacruz92) 12 نوامبر 2020
ولی، اندرو لولک به ما یادآوری کرد که چرا اظهارات پتو بسیار خطرناک است.
بهترین اقدامات وحشتناک است …
در مورد شما کاملاً منطقی است که BMM را بکشید.
ما یک مورد داریم که کشتن جستجوی هوشمندانه تر است و فقط خرید هوشمند در سه کشور (و هزینه ما را کاهش دهید) در حالی که آنها وب سایت جدید خود را بازسازی کردند.
شما این را در یک پست وبلاگ نمی بینید
– اندرو لولک (AndrewLolk) 12 نوامبر 2020
سپس ، ما در طی دور رعد و برق خود به سوالات بازاریابی دیجیتال شما می پردازیم:
- چه کسی دیگر می خواهد “مدیر وب” نامیده شود؟
- آنچه باید در مورد هدف جدید جذب مشتری در کمپین های خرید هوشمند Google بدانید.
- چه زمانی «ابزار درج آگهی جریان» مگافون برای پادکست های Spotify در دسترس خواهد بود؟
- از کجا می توانید برگه خرید اینستاگرام را در پیمایش جدید پیدا کنید؟
- چرا سایت شما به یک فایل نقشه سایت XML نیاز دارد.
- چگونه می توانید به قسمت های پادکست اختصاصی Spotify دسترسی پیدا کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان های این هفته به سایت O’Clock بازاریابی بروید. اشتراک در حالی که آنجا هستید فراموش نکنید!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با تشکر از اسپانسر ما ، Upfluence!
با استفاده از پلتفرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه های اینفلوئنسر خود را در کمترین زمان مقیاس بندی کنند.
اعتبار ویژه تصویر: سرو سرو