کتابخانه تجسم داده های Flutter بر اساس گرامر گرافیک

عکس پروفایل نویسنده

تجسم داده ها یک قسمت مشترک اما مهم در توسعه برنامه است. همیشه یک کتابخانه تجسم خوب ساخت نمودارهای تجسم داده را آسان تر می کند. اما متأسفانه هنوز یک کتابخانه تجسم کامل در جامعه فلاتر وجود ندارد. نامزدهای فعلی همه برخی از نارضایتی ها را دارند ، مانند:

  • charts_flutter توسط Google ساخته شده و از کیفیت کد بسیار خوبی برخوردار است. اما دسته های نمودار بسیار محدودی را ارائه می دهد. فاقد برخی از ویژگی های معمول استفاده مانند خطوط صاف است. علاوه بر این ، به نظر می رسد که یک پروژه آزمایشی است که هیچ سند و راهنما ندارد. اگرچه کد آن در GitHub بارگذاری شده است ، اما برای هر مسئله یا روابط عمومی آزاد نیست. مدت زمان طولانی است که هیچ ویژگی جدیدی به روز نشده است.
  • fl_chart محبوب ترین کتابخانه تجسم در pub.dev است. دارای طرح ها و انیمیشن های جالب است. توسط یک خوش تیپ ایرانی ساخته شده است. اما سبک شخصی آن برای برخی از آمارها یا موقعیت های جدی بسیار زیاد است.
  • نمودارهای syncfusion_flutter_ بسیار کامل و حرفه ای است. اما این یک کالای تجاری است و منبع آن باز نیست. به مجوزهای پولی نیاز دارد. این برای بسیاری از توسعه دهندگان مناسب نیست.

برای ساختن نمودارهای پیچیده تجسم ، flutter_echarts ایجاد کردیم ، Witch Echarts (یک کتابخانه قدرتمند تجسم وب) را به Flutter Apps by Webview وارد می کند. این به رضایت برخی از پیچیده ها کمک کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور