نحوه ایجاد نظرسنجی در فیس بوک

عکس پروفایل نویسنده

@نظرسنجینظرسنجی

Chatbots روش جدیدی برای بررسی نظرسنجی از مخاطبان خود در برنامه پیام رسان مورد علاقه آنها است

جای تعجب هیچ کس ، فیس بوک با بیش از 2.7 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان ، بدون شک محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در حال حاضر است. هنگامی که مارک زاکربرگ فیس بوک را در سال 2004 همراه با هم دانش آموزان و هم اتاقی های خود تاسیس کرد ، هیچ کس سرنخی از موفقیت فیس بوک در این زمینه نداشت.

از کمک به برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان گرفته تا تقویت مشاغل برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر ، فیس بوک در حال تغییر شکل دیجیتالی جهان است.

امروزه ، فیس بوک به عنوان یک پلت فرم آنلاین در نظر گرفته شده است که بیشترین تعداد مخاطبان را در میان طیف گسترده ای از گزینه های جمعیتی برای جمع آوری بینش دارد.

خوب ، در این مقاله ، ما در مورد چگونگی ایجاد نظرسنجی در فیس بوک و جمع آوری پاسخ ها از مخاطبان هدف خود برای بهبود تجارت خود بحث خواهیم کرد.

چگونه یک نظرسنجی بومی فیس بوک ایجاد کنیم

من مطمئن هستم که ممکن است با بسیاری از نظرسنجی های کسل کننده ای که توسط برخی از کاربران در گروه های فیس بوک خود ارسال شده است و از تک تک شما درخواست می کند نظر سنجی را پر کنید ، مواجه شده اید. دوستان شما نیز ممکن است چنین لینک های نظرسنجی را بر روی دیوار فیس بوک خود قرار داده باشند. و وقتی روی پیوند کلیک می کنید ، به وب سایت دیگری و یک صفحه بررسی خسته کننده هدایت می شوید. دهو

دیدن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور