در روز سهشنبه، گوگل کمپین RCS «دریافت پیام» را به صورت آنلاین آغاز کرد و با بیلبوردهای دیجیتالی در نیویورک به دنبال اپل ادامه خواهد داد.
از 25 آگوست، کمپین فشار در بیش از 500 بیلبورد دیجیتال در منهتن و بروکلین ظاهر می شود. نمونههایی که امروز داریم، تبلیغات نمایش داده شده در کیوسکهای LinkNYC و نمایشگرهای پرتره آنها را نشان میدهند که با ماهیت رشته پیامرسانی تبلیغات مطابقت دارد. [Note: We were initially informed that there would also be “static billboards,” but we’re now told NYC is just a digital campaign running until October 6.]
گوگل با توجه به استاندارد قدیمی MMS، به دنبال چگونگی پیامک های اندروید به آیفون در تصاویری با وضوح پایین است، در حالی که به پدیده حباب آبی/سبز توجه می کند.
سر سبز رنگ اندروید در گوشه پایین سمت چپ با “Help Apple #GetTheMessage” و پیوند به وب سایت Android.com ظاهر می شود. یک کد QR Chrome Dino نیز وجود دارد.
تا زمانی که نیویورک فعال شود، گوگل به اجرای تبلیغات دیجیتالی Get The Message در یوتیوب، توییتر و TikTok با هدف اپل ادامه خواهد داد. همچنین دارای «اینفلوئنسرهای مشهور» (مانند کیک پالمر، ونسا هاجنز، و مادلین پچ) در اینستاگرام و توییتر است.
گوگل از اپل می خواهد که RCS (سرویس های ارتباطی غنی) را به کار گیرد تا کاربران آیفون و اندروید که به یکدیگر پیامک ارسال می کنند، بتوانند از رسید خواندن، نشانگرهای تایپ، ارسال داده ها، ویدیوها و تصاویر با وضوح بالاتر و چت های گروهی بهتر بهره مند شوند.
پیامرسانی به این معناست که چگونه با خانوادهمان ارتباط برقرار میکنیم، اجازه میدهیم دوستیهایمان آنقدر نزدیک باشند که مهم نیست چقدر از هم فاصله دارند، و چگونه کارها را انجام میدهیم. با این حال، امروزه مکالمه بین افرادی که از پلتفرمهای iOS و اندروید استفاده میکنند، بیرویه چالش برانگیز است و از نظر احساسی ما را از هم جدا میکند. از دیدگاه گوگل، هر پلتفرمی که برای گرد هم آوردن افراد ساخته نشده باشد، سطح ارتباطات یکپارچه و فناوری مدرنی را که افراد شایسته و انتظار دارند را نشان نمی دهد. این کمپین در نظر گرفته شده است تا یک فراخوان واضح به اپل ارائه دهد تا در نهایت به ما بپیوندد تا آخرین استانداردهای پیام رسانی را بپذیرد که بهترین تجربه پیام رسانی ممکن را برای همه، هم در iOS و هم در اندروید فراهم می کند.
– آدرین لوفتون، معاون جهانی بازاریابی یکپارچه، پلتفرم ها و اکوسیستم ها
اطلاعات بیشتر در گوگل:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: