3 راه برای درگیر نگه داشتن مخاطبان در دنیای محتوا محور

2. برای تأثیر خلاقانه بیشتر، رویکرد اول دارایی را در نظر بگیرید

درگیر نگه‌داشتن مصرف‌کننده امروزی در پلتفرم‌ها به ظرافت خلاقانه در مقیاس و رویکرد چند دارایی برای کمپین‌هایی مانند اجتماعی و ویدیویی نیاز دارد تا داستان‌گویی بصری و معتبرتر را امکان‌پذیر کند. تقریباً نیمی از مصرف کنندگان می گویند که احتمال بیشتری دارد که محصول یا مارک جدیدی را که در یک تبلیغ ویدیویی می بینند خریداری کنند.

اکنون می‌توانید دارایی‌های خود را به آن مقیاس کنید شلوار کوتاه، تجربه ویدیویی کوتاه فرم جدید YouTube، برای ایجاد شتاب بصری با مصرف کنندگانی که همه چیز را تماشا می کنند، از کلیپ های تمرین گرفته تا دستور العمل ها. می‌توانید با آوردن بهترین دارایی‌های ویدیویی و تصویری عمودی خود به تجربه Shorts با اکشن ویدیو و اکنون کمپین‌های Discovery برای تصاویر، از این بوم موبایل بهترین استفاده را ببرید.

ما شاهد این رویکرد خلاقانه دارایی اول در سراسر کمپین‌ها بوده‌ایم: بیش از 60 درصد از تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های اقدام ویدیویی را با تبلیغات Discovery ترکیب می‌کنند، تبدیل‌های افزایشی را با هزینه به ازای هر اقدام اولیه یا کمتر از آن مشاهده می‌کنند.