Covid-19 یک چشم سرگردان به کارمندان فنی داده است – در اینجا نحوه سازمان ها می توانند

را تطبیق دهند

0g_ex+ “+++++++++++++++++++++++++++++++++++ readability = “6.483606557377”> عکس پروفایل نویسنده

@ >

Suman Das مدیر برند دامنه های Tech است ، یک دامنه جدید پیشرو در صنعت فناوری.

“> COVID-19 تقریباً در همه جنبه های زندگی از جمله نحوه کار ما تأثیر بسزایی داشته است. و گرچه بسیاری از تأثیراتی که بحران بر نیروی کار وارد کرده است منفی بوده است ، از جمله اخراج گسترده ، افزایش شهاب سنگ در فرسودگی شغلی کارکنان و نیاز سرگیجه به سازگاری مداوم ، فرصت جدیدی برای کارگران نیز وجود دارد.

با تغییر وضعیت به محیط های دور ، کارگران در شرایطی قرار می گیرند که انعطاف پذیری ، آزادی و بی نظیری بی سابقه ای دارند و می توانند مشاغل مورد نظر خود را رقم بزنند. دیگر مشاغل آنها محدود به مکان های جغرافیایی ، تخلیه مسافرت و 9-5 روز کاری نیست. اکنون افراد می توانند در هر کجا که بخواهند ، هر زمان که بخواهند و هر طور که می خواهند کار کنند. و گرچه این برای کارگران عالی است ، اما معضل کارفرمایان کاملاً معضل است. به خصوص کسانی که استعداد فنی امروز کارمندان را دارند.

کار از راه دور به کارمندان گزینه های بی پایان می دهد

تحقیقات اخیر از دامنه های .Tech نشان داد که 81٪ از استعدادهای فنی در نزدیکی ایالات متحده زندگی می کنند مراکز برتر فناوری به دنبال جابجایی هستند. و چرا آنها نمی کنند؟ با انعطاف پذیری بی سابقه ای که محیط های از راه دور به آنها داده اند ، منطقی است که آنها سبک زندگی متناسب با شرایط فعلی خود را در نظر می گیرند. و در حالی که شرکت ها به دلیل این تغییرات با چالش تجدیدنظر در جایی که فعالیت خود را راه اندازی می کنند و استعداد خود را جذب می کنند روبرو هستند ، راه حل در اینجا ساده است.

گرایش های دیگر ، مانند افزایش شهاب سنگی در فریلنسر ، تهدیدی پیچیده تر و موذی تر برای سازمان هایی است که امروزه به شدت به استعدادهای فناوری اعتماد می کنند.

براساس بازار آزاد ، Upwork ، 33 درصد از کل نیروی کار ایالات متحده امروز به صورت آزاد کار می کنند. در همان زمان ، مطالعه دامنه های .Tech که در بالا ذکر شد نشان داد که 80 درصد عظیم کارگران فناوری می گویند از زمان شروع COVID-19 احتمالاً کارهای مستقل را در نظر می گیرند.

همچنین واضح است که به کار آزاد فقط به عنوان یک مسیر شغلی جداگانه نگاه نمی شود. در واقع ، همان مطالعه نشان می دهد که 84٪ از کارگران هزاره فن آوری علاوه بر 9 تا 5 منظم خود ، به کار آزاد نیز فکر می کنند.

علاوه بر این ، راهی که این استعداد برای پروژه های مستقل پیدا می کند یا کنسول های جانبی نیز تغییر می کند. آنها به جای مهتاب و یا منفعلانه در جستجوی فرصت ها ، به طور فعال به کانال های عمومی می روند تا خدمات خود را تبلیغ کنند و در روز روشن مارک های شخصی و حرفه ای خود را بسازند.

در واقع ، 64٪ می گویند که از سایت های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ فعالانه خدمات انفرادی خود استفاده می کنند و 1 در 4 (26٪) گزارش می دهند که وب سایت های شخصی خود را برای نمایش خود دارند. کار و تخصص

این تغییرات توانایی شرکت ها در پرورش کارمند متعهد و بهینه سازی بهره وری را زیر سوال می برد.

در زمانی که کمبود استعداد فناوری تنها یکی از بسیاری از نگرانی های مهم سازمان های امروزی است ، نمی توان از چالش های ایجاد شده چشم پوشی کرد. محیط امروز برای کارمندان قدرت بی سابقه ای ایجاد کرده است تا مسیرهای خود را بپیمایند و مارک های خود را بسازند ، نه فقط مارک کارفرمای خود.

در آغوش گرفتن تأثیرگذار کارمند

اما این خیلی دور از روند جدید نیست. طی دو سال گذشته ، ما تأثیرگذاران فناوری و تجارت را دیده ایم که دارای نقش برجسته ای در سازمان ها هستند ، خدمات شخصی خود را به صورت کاملا عمومی ارائه می دهند. Covid-19 به سادگی این روند را تسریع کرده است.

خبر خوب این است که استفاده از مارک های شخصی یا کارمندی قوی در سازمان ها می تواند مزایای اصلی داشته باشد ، حتی اگر این شرکت از درآمد حاصل از کارمندان خود کم نکند. سمت.

فضای تجارت امروز بیش از هر زمان دیگری در تاریخ اشباع شده است. گرفتن سهم صوتی و ایجاد مخاطبان نیز بیش از هر زمان دیگری دشوار است ، به ویژه در این عصر “اخبار جعلی” و بی اعتمادی.

با توجه به این اتفاق ، مارک های شخصی در حال تبدیل شدن به منابع اصلی اطلاعات هستند. در حقیقت ، طبق فشار سنج اعتماد Edelman Trust 2020 ، آمریکایی ها “افرادی مانند خود” را به عنوان معتبرترین منابع ارزیابی می کنند. و ایجاد مخاطبان گسترده تر به روشی مقرون به صرفه تر.

سازمانهای مختلف صنایع طی چند سال گذشته به طیف گسترده ای به سمت بازاریابی تأثیرگذار هجوم آورده اند و مبالغ هنگفتی را برای استفاده از مارک های شخصی اشخاص ثالث که اغلب همسویی های مشکوکی با مأموریت یک مارک دارند ، هدف قرار دادند. و فرهنگ

مارک های تجاری می توانند با استفاده از مارک های شخصی کارمندان خود ، بدون داشتن نگرانی در مورد CPM ها یا سایر معیارهای مات ، ارتش از نفوذ خرد را آزاد کنند.

اما آیا با حمایت از این فلسفه “روابط باز” آیا کارمندان فقط شکافی را که محیط های از راه دور می توانند ایجاد کنند پیش می برند و مانع توانایی آنها در بهینه سازی بهره وری می شوند؟ لازم نیست. مطالعات زیادی نشان داده است که با تبدیل شدن یک امر عادی به محیط های دور ، بهره وری در واقع افزایش یافته است.

علاوه بر این ، چندین مطالعه اخیر دیگر بر اهمیت انعطاف پذیری کارمندان در مورد آنچه از کارفرمایان انتظار دارند را برجسته می کند ، به این معنی که در واقع به شرکت ها کمک می کند استعداد خود را حفظ کنند. نتیجه نهایی این است که Covid-19 محل کار را به طور دائمی تغییر داده و به کارگر کنترل بیشتری داده است. این تغییر نخواهد کرد. اگر تلاش برای افزایش نفوذ آنلاین کارمندانشان منجر به از دست دادن آنها در فرصت های دیگر شود ، این خطری است که آنها باید بپذیرند.

گزینه جایگزین تلاش برای جلوگیری از ساخت مارك و شبكه آنلاین بومیان دیجیتال ، فقط مانع از دستیابی به استعدادهای برتر مورد نیاز آنها برای هموار كردن راهی برای موفقیت در آینده خواهد شد.