کار/زندگی CK: نیک پاپاگیانیس.

CK Work/Life داستان‌هایی در مورد سرگرمی‌ها، پروژه‌های پرشور، کنسرت‌های جانبی، علایق و شلوغی‌هایی دارد که C-Kers در زندگی خود دنبال می‌کنند.

نیک پاپاگیانیس مدیر جست‌وجو در کرامر-کراسلت است. زمانی که او دارایی های رسانه ای را ایجاد و بهینه نمی کند، درباره آنها می نویسد. نیک یک حلال مشکل طبیعی است و مشتاق کمک به دیگران است. در 26 فوریه 2020 یک کپی از کتاب او، «سئوی مؤثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان» بگیرید.

می توانید در مورد کتاب خود به ما بگویید، سئوی موثر و بازاریابی محتوا: راهنمای نهایی برای به حداکثر رساندن ترافیک وب رایگان?

در 26 فوریه 2020 منتشر می شود و Wiley ناشر است. این یک کتاب نسبتاً فنی است که اصول کلیدی را برای افزایش ترافیک SEO به وب سایت شما و سایر دارایی های دیجیتال مانند YouTube، آمازون و غیره ارائه می دهد. همچنین این کتاب زیر نظر آموزش Wiley است، بنابراین هدف این است که شاید بتوان این را به چند مدرسه در یک نقطه، اگر آن را به خوبی منصفانه.

در طول سال‌ها، چندین صاحب کسب‌وکار کوچک، خانواده و دوستانم از من برای بهبود رتبه‌بندی و ترافیک موتورهای جستجوی ارگانیک خواسته‌اند، بنابراین هدف کتاب پرداختن به آن در مقیاس وسیع‌تر است. بهینه سازی ترافیک و پلتفرم های ارگانیک این روزها یک چالش حیاتی برای مشاغل است. سرمایه گذاری در رسانه های مالکانه تا حدودی ثابت است و اغلب هزینه کمتری نسبت به رسانه های پولی دارد و می تواند مزایای بلندمدتی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، اگر رسانه‌های پولی را به سمت این پلتفرم‌ها هدایت می‌کنید، می‌خواهید مطمئن شوید که آنها تا حد امکان بهینه هستند، بنابراین بودجه‌های شما بهترین عملکرد ممکن را دارند.

چه چیزی به شما ایده نوشتن یک کتاب در مورد فرآیند سئو را داد؟

من می گویم ترکیبی از عوامل بود.

برای اولین بار، من واقعا از حل مشکل و کمک به کسب و کارها برای عملکرد بهتر لذت می برم. چیزی بسیار خوشحال کننده در تأثیرگذاری و کمک به مردم در همان زمان وجود دارد.

دوم اینکه، مرحوم پدرم در طول زندگی من یک صاحب کسب و کار در حال مبارزه بود، بنابراین من این شفقت را در من ریشه دوانده تا به کسب و کارها به نحوی موفق شوند. من تمام ساعت‌ها و منابع بی‌شماری را دیدم که او برای این کار گذاشت و چیزهای زیادی در مورد آنچه برای موفقیت یک تجارت لازم است یاد گرفتم. با وجود اینکه او باهوش بود، اما او و مادرم مهاجرانی از یونان جنگ زده با تحصیلات کمی بودند، بنابراین او از اصول بازاریابی آگاه نبود و این دلیل بزرگی است که کسب و کارش آسیب دیده است. نه اینکه از مسیر خارج شوم، اما معتقدم استرس زیادی که او متحمل شد باعث شد او را خیلی جوان از دست بدهد. بنابراین، به طرز عجیبی می‌خواستم کاری کنم که پدرم و میراث او را نیز گرامی بدارم.

اگر تا به حال با بلوک نویسنده مواجه شده اید، چگونه با آن برخورد کرده اید؟

راستش را بخواهید، نمی‌دانم آیا نویسندگان مهمی در نوشتن این کتاب مانع شده‌اند یا خیر. مطمئن نیستم به این دلیل که انگلیسی زبان دوم در خانه بود، اما من همیشه در نوشتن مفاهیم بهتر از بیان آنها بوده ام. همچنین، فکر می‌کنم این به این دلیل است که آن را در یک بازه زمانی یک ساله و چند ماهه نوشتم، بنابراین توانستم کمی از آن فاصله بگیرم و به آنچه می‌خواهم بنویسم فکر کنم. من متوجه شده‌ام که داشتن ذهنی باز و شفاف در طول فرآیند به شما امکان می‌دهد ایده‌ها به ذهن شما خطور کنند، بنابراین سازگاری با آن واقعاً بسیار مهم است. اگر این در یک جدول زمانی فشرده در یک محیط پر سر و صدا بود، فکر نمی‌کنم بتوانم آن را انجام دهم.

فکر می کنید چند ساعت تحقیق انجام داده اید؟

پاسخ به این سوال سخت است زیرا من بر دانش زیادی که در طول 20 سال گذشته در صنعت ایجاد کرده ام متکی بودم. در طول سال ها، من مطالب و تحقیقات بازاریابی موتورهای جستجو زیادی را مشاهده کرده ام. بنابراین، من احساس می کنم بسیاری از آن در حال حاضر در ذهن من است. من همچنین مصاحبه‌هایی از دوستانی که با آنها کار کردم و اکنون در زمینه خود متخصص هستند، اضافه می‌کنم، بنابراین آنها به ارائه بینش‌های خوب کمک کردند. علاوه بر این، من احساس می‌کنم که تیم ویرایش در Wiley به من کمک کرد تا مسیرهای زیادی را ارائه دهد.

آیا این اولین کتابی است که نوشته اید؟ روند کار چطور بود؟

هنوز به طور رسمی انجام نشده است، هنوز در حال ویرایش است، اما بله، این اولین کتابی است که من نوشته ام. من در طول سال‌ها به‌طور دوره‌ای برای برخی از ناشران تجاری نوشته‌ام، و احساس می‌کنم آن تجربیات من را به خوبی برای جنبه فنی نوشتن تجاری آماده کرده است. نوشتن تجاری بسیار مختصرتر است و نویسنده را ملزم می کند که ارزش را به شیوه ای کارآمد به خواننده ارائه دهد.

چگونه قبل از نوشتن خود را آماده می کنید؟ آیا محل نوشتن مورد علاقه ای دارید؟

من به خودی خود مکان مورد علاقه ای نداشتم. با این حال، من اغلب از اسناد Google استفاده می کردم، و این یک ابزار حیاتی برای من بود. برنامه تلفن همراه به شما امکان می دهد در هر کجا که هستید از طریق ویژگی دیکته صوتی آنها بنویسید. من این را بسیار ارزشمند و راحت یافتم زیرا به من اجازه داد تا ایده ای را مستند کنم که آیا در حال حرکت هستم، در ناهار یا در خانه. برای من می گویم مهمترین چیز این بود که در یک محیط بسیار آرام و آرام باشم. سر و صدا واقعا می تواند توانایی تفکر مفهومی را محدود کند، بنابراین بسیار مهم است که در یک محیط آرام و ساکت باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تمرکز کنید.

چیزی که امیدوارید مردم از کتاب شما یاد بگیرند چیست؟

من می گویم مهم ترین چیزی که باید درک کرد این است که شما ارگانیک. آلی ردپای آنلاین با مقدار (کیفیت و کمیت) محتوای سئو پسندی که شما ارائه می کنید مرتبط است. وقتی می‌گویم سئو دوستانه، منظورم (حداقل تا حدی) اطلاعات جستجو و راه‌اندازی در یک محیط بهینه‌سازی شده فنی سئو است.

جستجو همچنان به ارائه یک کانال مستقیم برای ارتباط با مخاطبانی که خود را به شیوه ای شفاف بیان می کنند، ادامه می دهد. هرچه محتوای با کیفیت تری ارائه دهید، شانس بیشتری برای ارتباط با آنها خواهید داشت. علاوه بر این، مهم است که کسب‌وکارها درک خوبی از نیازهای عاطفی مخاطبان هدف خود و همچنین طرز فکر و ویژگی‌هایی که برای برآورده کردن این نیازها به عنوان صاحب کسب‌وکار لازم است داشته باشند.

چیز دیگری که می خواهید اضافه کنید؟

اگرچه اجرای آن سخت است و زمان و حوصله زیادی را می طلبد، به نظر من به عنوان بازاریاب مهم است که ما همیشه سئو را به عنوان یک رهگیری کلیدی در جذب ترافیک در نظر می گیریم. همچنین منطقی است که مطمئن شوید پلتفرم‌های متعلق به شما (وب‌سایت و غیره) تا حد امکان بهینه‌سازی شده‌اند، اگر ترافیک پولی را به آن‌ها نشان می‌دهید، بنابراین دلارهای شما تا حد امکان بهینه هزینه می‌شوند.

نیک پاپاگیانیس، شرکت انتشاراتی وایلی