توسط کیتی جردن گرین، کریستین فورمنتی و کری تیز از تیم سرمایهگذاریهای ویدیویی صوتی استراتژیک C-K (SAVI)
کلاهبرداری در فضای چندپاره OTT چیز جدیدی نیست. همانطور که پیشنهادات OTT و تعداد برنامه ها – و دلارهای تبلیغاتی – افزایش می یابد، فضای تقلب نیز افزایش می یابد. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که تلویزیون متصل (CTV) هنوز یک پخش کننده نسبتا جدیدتر در فضای تبلیغات دیجیتال است، به این معنی که استانداردهای تعیین شده سایر پلت فرم ها را ندارد. هنوز. به یاد دارید زمانی که تبلیغات دیجیتال آغاز شد و از آن به عنوان “غرب وحشی” یاد می شد؟ هم اکنون OTT و CTV در اینجا هستند.
ظهور توسعه برنامه برای OTT، تجمعکنندگان پلتفرم سمت عرضه (SSP) را تحت فشار قرار داده است تا تعیین کنند چه محتوایی واقعاً ممتاز است. با این حال، وقتی صحبت از CTV بهعنوان یک دستگاه به میان میآید، محیط بدون کوکی در حال حاضر باعث میشود که فروشندگان قادر به نظارت و مسدود کردن برداشتهای تقلبی نباشند.
در حالی که صنعت خواستار استانداردهایی برای کمک به مبارزه با این تقلب شده است، ما راه حلی احمقانه را به این زودی برای OTT یا CTV پیش بینی نمی کنیم. حتی با وجود پلتفرمهای تأیید جدید DoubleVerify، IAS و Moat که قرار است در سه ماهه اول ۲۰۲۰ وارد مرحله شوند، برندها نباید تا زمانی که محصولات آزمایش و بالغ شوند احساس محافظت کنند.
با ظهور دستگاههای برش بند ناف، برندها ممکن است محیط OTT را در جستجوی یافتن دسترسی افزایشی بالای تلویزیون خطی ارزشمند بدانند.
در اینجا تدابیری وجود دارد که باید برای کاهش احتمال تقلب در OTT اجرا شود:
- پلتفرم های پشتیبانی شده از آگهی اشتراکی (AVOD) مانند Hulu، Sling و DirectTV یا شرکای رایگان VOD با پشتیبانی آگهی مانند Tubi یا Pluto را در نظر بگیرید. این موجودی متعلق به فروشنده است و ایمن بودن آن تأیید شده است.
- از فروشندگان بخواهید که مستندات برنامهها و سایتهایی را که از آنها به موجودی دسترسی دارند، به مناطق مشکلدار ارجاع دهند.
- تأیید کنید که شرکا ابتدا به محتوای ناشر دسترسی دارند تا مطمئن شوید موجودی از یک منبع معتبر تهیه شده است.
- با شرکایی همسو شوید که اجازه برچسبگذاری تأیید آگهی را میدهند. این دستورالعملهای ایمنی نام تجاری را برای موجودیهایی که روی دستگاههایی اجرا میشود که توسط شرکای تأیید قابل ردیابی هستند، اعمال میکند.
با بهبود قابلیتهای شناسایی، محافظت بهتر از تقلب حاصل میشود، اما این تغییر تنها زمانی رخ میدهد که آژانسها و برندها همچنان فروشندگان را به سمت استانداردهای بالاتر سوق دهند. این تنها راه برای تحمیل تغییر است. صنعت در مسیر درستی کار می کند، اما ناشران را عاقلانه انتخاب کنید تا زمانی که DV، IAS و Moat مطالعات موردی و داده های قابل اعتمادی داشته باشند تا نشان دهند که کد را شکسته اند تا تقلب را از نمایش به عنوان گزینه موجودی محدود کنند.