خلاصه و یادگیری کنفرانس IAB ALM 2020

توسط چارلی هاکلی، مدیر برنامه نویسی DesCK

در اوایل این ماه در نشست سالانه رهبری IAB (دفتر تبلیغات تعاملی) در Palm Desert، CA شرکت کردم. من برخی از آموخته‌های کلیدی را در مورد وضعیت فعلی و آینده دنیای تبلیغات تعاملی ما، فراتر از لنز برنامه‌ای خود، بیان کرده‌ام.

آینده داده ها

“داده ها به اندازه ای قدرتمند هستند که شما به راحتی در دسترس قرار می گیرند” – تاد هاسکل، SVP، CMO مجلات Hearst

در اخبار اخیر، گوگل کروم اعلام کرده است که 3 را حذف خواهد کردسوم کوکی مهمانی تا سال 2022. “مرگ کوکی” – همانطور که بسیاری آن را می نامند – آینده دسترسی به داده ها را در دنیای تبلیغات آنلاین متزلزل کرده است. صحبت‌ها در مورد محدود کردن سرمایه‌گذاری تبلیغاتی به باغ‌های دیواری و تسلط بر هدف‌گیری زمینه‌ای در حال حاضر یک راه حل قابل قبول به نظر می‌رسد، اما خوش‌بینی بلندمدت برای راه‌حل جایگزین همچنان بالاست.

مصرف کنندگان به طور مستمر از محتوای رایگان انتظار دارند. در حضور کوکی، تبادل اطلاعات شخصی همیشه هزینه محتوای «رایگان» بوده است.

این مهاجرت به دور از کوکی فرصتی برای شفاف‌تر کردن تبادل ارزش و ایجاد اعتماد بیشتر با مصرف‌کننده فراهم می‌کند. ما قبلاً به باغ‌های دیواری اعتماد داریم زیرا می‌دانید چه چیزی به دست می‌آورید—در یک پلتفرم اجتماعی، دسترسی به دوستان، عکس‌ها، اخبار و غیره است. ایجاد اعتماد در وب باز بسیار سخت‌تر است. نقطه عطف زمانی خواهد بود که ما شروع به ایجاد یک پایه جدید برای تبادل داده های آینده می کنیم.

مصرف کنندگان چه آگاه باشند یا نه، داده های شخصی سازی شده را طلب می کنند. بدون داده، مصرف کنندگان کاهش خاصی را در کیفیت تجربه اینترنت خود مشاهده خواهند کرد. جایگزینی برای کوکی هنوز تصور نشده است، اما هر مدیر مدیریت اطلاعات، افسر داده، استاد بازرگانی و تاجر حاضر در IAB توافق کردند که تنها راه حل در قالب یک شناسه یکپارچه استاندارد شده است.

آینده مقررات:

مقررات دولتی مانند GDPR و از اول ژانویه، CCPA در کالیفرنیا شروع به بازسازی نحوه تعریف جامعه از حریم خصوصی مصرف کننده کرده اند. شرکت کنندگان در IAB موافقت کردند که این مقررات گام هایی در جهت درست هستند. آنها همچنین توافق کردند که همکاری بیشتری بین رهبران فناوری تبلیغات و قانونگذاران مورد نیاز است زیرا زبان قانونگذاری نادرست می تواند منجر به عواقب ناخواسته شود.

نیویورک، ایلینویز و سایر ایالت ها از CCPA پیروی می کنند و قوانین حفظ حریم خصوصی خود را در سراسر ایالت تهیه می کنند. به زودی، شرکت هایی که به دنبال فعال کردن یک کمپین تبلیغاتی ملی هستند، باید با 10، 15 یا 30 قانون حفظ حریم خصوصی مختلف در سراسر ایالات متحده مطابقت داشته باشند و اکوسیستمی را ایجاد کنند که به نظر می رسد امکان پیمایش در آن وجود ندارد.

طی سه روز من در IAB، مشخص شد که یک لایحه جامع سیاست فدرال ضروری است.

این همکاری قبلاً در privacyforamerica.com آغاز شده است. اعضای کمیته از 4A، ANA، IAB، NAI و DAA (تقریباً هر نهاد تبلیغاتی مهم) مأموریت دارند تا شیوه‌های داده ممنوعه را به وضوح تعریف کنند که داده‌های شخصی را در برابر نقض یا سوء استفاده آسیب‌پذیر می‌کند، در حالی که منافع حاصل از داده‌های مسئول را حفظ می‌کند. استفاده کنید.

هماهنگ سازی شخصی سازی و حریم خصوصی

همکاری لحن را برای هر راه حل واحدی تعیین می کند. فناوری تبلیغاتی، باغ‌های دیواری و سیاست‌های قانونی باید در سراسر اکوسیستم‌های محصور شده‌شان به توافق برسند و هماهنگ شوند. رندال روتنبرگ، مدیر عامل/رئیس IAB این را به بهترین نحو بیان کرد “فناوری و تمرین باید در لگن به هم بپیوندند.”

وی در سخنان روتنبرگ از این هماهنگی لازم با عنوان “همکاری بزرگ” یاد کرد و اظهار داشت که: ما با هم برای ایجاد استانداردهای رفتار، کدهای رفتاری، توافق‌نامه‌های قانونی، و فناوری‌ها برای اطمینان از تطبیق ارزش‌های شخصی‌سازی، حریم خصوصی و جامعه همکاری خواهیم کرد.»

همکاری های مهم زمان بر است و طی چند سال آینده، صنعت ما مطمئناً تغییر را تجربه خواهد کرد. ممکن است با تکامل 5G شاهد به قدرت رسیدن باغ های دیواری جدیدتر مانند Verizon و AT&T باشیم. برای آژانس‌ها، تجزیه و تحلیل سایت باید برنده شدن سریع بازگشت سرمایه را ثابت کند، در حالی که تاکتیک‌های دسترسی انبوه کمتر از حد معمول خواهند بود. مدیر عامل جنرال موتورز، دبورا وال، و نادا استیرات، معاون فیسبوک، آمریکای شمالی، تاکید کردند که ایجاد داده‌های شخص اول و دستیابی مکرر به آن مخاطبان کلیدی خواهد بود.

راه حل هایی برای یک مجموعه شناسه یکپارچه و یک لایحه فدرال فراگیر هنوز در دست کار است. با اعلام CCPA و گوگل کروم که چند هفته قبل از ورود من به صحرای پالم اتفاق افتاد، کنفرانس IAB سال آینده نور کاملا جدیدی را بر عدم قطعیت کنونی روشن خواهد کرد و این بر عهده ما در صنعت خواهد بود که آینده ای را بسازیم که در آن شخصی سازی و شخصی سازی شود. حریم خصوصی با طراحی هماهنگ می شود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور