Bing SEO: چگونه در Bing رتبه بالاتری کسب کنیم

بینگ در مقابل سئوی گوگل: تفاوت های کلیدی بازار

بیایید با بحث در مورد برخی از تفاوت های کلیدی بین این دو موتور جستجو شروع کنیم تا بتوانید به طور کامل فرصت های سئو خود را در Bing در مقابل Google درک کنید.

سهم بازار

با بیش از یک چهارم جستجوهای دسکتاپ ایالات متحده که به مایکروسافت نسبت داده می شود، علامت Bing در بازار جستجوی دسکتاپ قابل انکار نیست. اگرچه گوگل اکثریت (89٪) از کل بازار ایالات متحده را در اختیار دارد، Bing همچنان بخش قابل توجهی (7٪) را در اختیار دارد. در سطح جهانی، اعداد مشابه هستند.

وقتی صحبت از موبایل به میان می‌آید، گوگل بیش از 96 درصد از سهم بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد و Bing کمتر از 1 درصد در سراسر جهان زنگ می‌زند.

اما این اعداد کل تصویر را نشان نمی دهند، زیرا بینگ چندین موتور جستجوی دیگر را نیز نیرو می دهد. Yahoo!، AOL، DuckDuckGo، Ecosia، MSN و Qwant همگی حداقل تا حدی توسط Bing پشتیبانی می‌شوند، به این معنی که وقتی برای Bing بهینه‌سازی می‌کنید، برای همه آنها بهینه می‌شوید.

بازار صدا

بینگ الکسای آمازون را تقویت می کند. بنابراین، مایکروسافت از 25 درصد سهم بازار صدا برخوردار است. دستیار خانگی گوگل با 36 درصد سهم بازار صوتی، اندکی بیشتر را به خود اختصاص داده است.

اکنون که مقدمات را از سر راه برداشته ایم، بیایید در مورد بهینه سازی Bing بحث کنیم تا بتوانید نحوه رتبه بندی در Bing را یاد بگیرید.

فاکتورهای رتبه بندی سئو بینگ

فاکتورهای رتبه بندی گوگل و فاکتورهای رتبه بندی بینگ شباهت های زیادی دارند. با این حال، یک تفاوت اصلی برای Bing منحصر به فردتر است – اتکای آن به یادگیری ماشین برای رتبه‌بندی سایت‌ها. به گفته بری شوارتز از میز گرد موتورهای جستجو، بینگ برای بیش از 90 درصد نتایج جستجو به یادگیری ماشین متکی است.

بنابراین چگونه استفاده سنگین آن از یادگیری ماشینی چیزها را برای سئو Bing تغییر می دهد؟

Frédéric Dubut، مدیر پروژه اصلی PM، جستجوی اصلی و هوش مصنوعی در مایکروسافت، به Search Engine Land گفت: «فکر نمی‌کنم حتی منطقی باشد که ما در مورد پنج عامل رتبه‌بندی برتر صحبت کنیم. مدل دائماً در حال تغییر است، بنابراین داده‌های جدیدی از وب دریافت می‌کنید و رفتارهای کاربر جدیدی دریافت می‌کنید. حتی همان پرس و جو در سال 2019 به معنای همان چیزی نیست که در سال 2021 دارد. مدل همیشه در حال یادگیری است، و بنابراین کاری که انجام می دهد این است که همه این عوامل مختلف را در نظر می گیرد و همه آنها را ترکیب می کند و سعی می کند ببیند چه چیزی چیست. سیگنال هایی هستند که بیشترین ارتباط را پیش بینی می کنند. این همیشه تغییر می‌کند، و وزنی که بر همه این عوامل وارد می‌کند نیز همیشه در حال تغییر است.»

این به این معنی است که حتی اگر از دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ پیروی کنید، هیچ تضمینی در مورد بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای رتبه بالاتر در Bing وجود ندارد. برای روشن شدن – همین امر را می توان در مورد گوگل نیز گفت.

بیایید دقیقاً به آنچه که باید برای بهبود سئوی خود در Bing انجام دهید، بپردازیم.

نقشه سایت XML

نقشه های سایت برای بینگ برای شناسایی محتوای وب سایت و URL های شما بسیار مهم هستند. نقشه سایت XML فایلی است که به درک URL ها، فایل ها، تصاویر و ویدیوهای وب سایت شما اختصاص داده شده است و به خزنده ها کمک می کند تا صفحات ضروری و به روز رسانی های آنها را درک کنند. برای اطمینان از اینکه Bing به طور موثر محتوای وب سایت شما را کشف می کند، از نقشه سایت XML استفاده کنید و هنگام ایجاد تغییرات آن را به روز کنید.

دستورالعمل های وب مستر بینگ این نکات را ارائه می دهد:

  • بینگ از فرمت های مختلف نقشه سایت، از جمله XML، RSS، MRSS، Atom 1.0 و فایل های متنی پشتیبانی می کند.
  • URL های خود را ثابت نگه دارید و فقط URL های متعارف را فهرست کنید.
  • یک نسخه از سایت خود را در نقشه سایت خود فهرست کنید، خواه HTTP در مقابل HTTPS باشد یا موبایل در مقابل دسکتاپ.
  • اگر URL مجزای تلفن همراه و دسکتاپ دارید، از ویژگی rel=”alternate” استفاده کنید.
  • از برچسب های hreflang برای صفحات چند زبانه یا چند منطقه ای استفاده کنید.
  • برای تعیین تاریخ و زمان آخرین تغییر، ویژگی را اضافه کنید.
  • نقشه سایت خود را زیر 50000 URL/50MB فشرده نگه دارید. برای سایت های بزرگتر، از نقشه های سایت کوچکتر و فایل فهرست نقشه سایت استفاده کنید.

نقشه سایت خود را با استفاده از ابزار نقشه سایت Bing Webmaster Tools ارسال کنید و مطمئن شوید که آن را در فایل robots.txt خود نیز فهرست کرده اید.

پس از این تنظیمات اولیه، بینگ نقشه سایت شما را به طور منظم می خزد، بنابراین نیازی به ارسال مجدد آن نیست، مگر اینکه سایت شما دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. در حالی که ارسال نقشه سایت به بینگ (و گوگل!) هرگز خزیدن و فهرست بندی کامل سایت شما را تضمین نمی کند، اما این کار را برای خزنده های جستجو آسان تر می کند.

برچسب های عنوان و توضیحات متا

تگ عنوان یا عنوان صفحه، نحوه نمایش عنوان یک صفحه وب در صفحه نتایج موتور جستجو است. برچسب‌های عنوان هم در فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل و هم در بینگ گنجانده شده‌اند.

توضیحات متا، اگرچه یک عامل رتبه بندی برای هیچ یک از موتورهای جستجو نیست، برای کمک به Bing و کاربران برای درک آنچه در صفحات وب شما وجود دارد، مهم هستند. بینگ توصیه می کند که در مورد توضیحات متا به عنوان پسوند عناوین صفحه خود فکر کنید و هنگام ایجاد آنها توصیفی، خاص و دقیق باشید. .

استفاده از کلمه کلیدی و ارتباط محتوا

مانند Google، Bing ارتباط محتوای یک صفحه وب را در نظر می گیرد تا تعیین کند که آیا با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد یا خیر. اگر چندین هدف وجود داشته باشد، Bing نتایجی را برای هر هدف ارائه می کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران اطلاعات مورد نظر خود را پیدا می کنند. بینگ همچنین عباراتی را که صفحات دیگر برای پیوند دادن به صفحه شما استفاده می کنند در هنگام تعیین رتبه شما در نظر می گیرد.

هم گوگل و هم بینگ از BERT (نمایش رمزگذار دوطرفه ترانسفورماتورها) برای پردازش زبان طبیعی استفاده می کنند که کیفیت نتایج جستجو را برای هر دو موتور جستجو به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

رتبه بندی کلمات کلیدی Bing از نظر نحوه استفاده بینگ از کلمات کلیدی برای نشان دادن ارتباط با گوگل متفاوت است. الگوریتم بینگ بیشتر به استفاده از کلمات کلیدی خاص اهمیت می دهد و وزن بیشتری را برای کلمات کلیدی تطبیق دقیق از گوگل قائل است. درک معنایی پنهان گوگل از محتوا به این معنی است که مترادف ها نقش بالاتری در الگوریتم آن دارند.

نکته حرفه ای: بینگ یک ابزار اختصاصی برای تحقیق کلمات کلیدی دارد که در آن می‌توانید ایده‌های کلیدواژه‌ای را در بین کلمات کلیدی مرتبط، کلمات کلیدی سؤالی و کلمات کلیدی تازه کشف شده به دست آورید.

کیفیت و خوانایی محتوا

بینگ، مانند گوگل، محتوای با کیفیت بالا و به راحتی قابل خواندن را در اولویت قرار می دهد که بیشترین ارزش را برای خوانندگان فراهم می کند.

بینگ از اصطلاح «کیفیت و اعتبار (QC)» در رابطه با نحوه ارزیابی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند، که شامل ارزیابی شفافیت هدف سایت، قابلیت استفاده و ارائه آن می‌شود. همچنین صفحات دارای اعتبار، اعم از شهرت نویسنده/سایت یا استفاده از استنادها و ارجاعات به منابع داده معتبر را در اولویت قرار می دهد.

هنگام بهینه‌سازی برای Bing SEO، به خاطر داشته باشید که Bing (و کاربران) می‌خواهند محتوای شما قالب‌بندی شده باشد تا خواندن و اسکن آن آسان باشد و تصاویر و تصاویری برای پشتیبانی از محتوای نوشتاری شما وجود داشته باشد.

بینگ و گوگل هر دو بر محتوای تازه تاکید دارند. این بدان معنا نیست که محتوای همیشه سبز ارزش کمتری دارد. فقط به این معنی است که اگر محتوا برای مرتبط ماندن نیاز به به روز رسانی دارد، باید این کار را انجام دهید. محتوایی که در طول زمان تغییر نمی‌کند (مانند «نحوه تعمیر سینک نشتی») برای مرتبط ماندن نیازی به به‌روزرسانی مکرر ندارد، اما موضوعاتی که تغییر می‌کنند – مانند اطلاعات مربوط به آخرین به‌روزرسانی الگوریتم Google – ممکن است برای ادامه رتبه‌بندی بالا نیاز به به‌روزرسانی دوره‌ای داشته باشند. .

بک لینک و کیفیت لینک

بینگ تعداد، کیفیت و سن بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند را در نظر می گیرد. درست مانند سئو برای گوگل، شما باید بر روی ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا و مرتبط با الگوریتم بینگ به سایت خود تمرکز کنید. توجه به این نکته مهم است که بینگ هنگام قضاوت در مورد کیفیت بک لینک، سایت های معتبر .edu، .gov و .org را مهم تر از گوگل می داند.

سن و اقتدار دامنه

بینگ هنگام تعیین اینکه آیا صفحه شما باید رتبه بندی شود، به جای اعتبار یک صفحه، سن دامنه شما و اعتبار کل وب سایت شما در صنعت شما را در نظر می گیرد. این برای بینگ مهمتر از الگوریتم گوگل است، که هنگام رتبه بندی صفحات منفرد در جستجو، فاکتورهای تک صفحه ای (مانند پیوندهای خارجی به صفحه) را ترجیح می دهد.

سیگنال های اجتماعی

بینگ به تعامل در رسانه‌های اجتماعی مانند لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها نگاه می‌کند تا محبوبیت و ارتباط محتوای شما را تعیین کند.

معیارهای تعامل کاربر

بینگ نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما را در نظر می گیرد، مانند نرخ کلیک، نرخ پرش، و زمان صرف شده در صفحه پس از یافتن سایت شما از طریق نتایج جستجو. اگر کنجکاو هستید که چگونه سایت شما برای این معیارها جمع می شود، ابزار وب مستر بینگ دسترسی آسان به این داده ها را برای شما فراهم می کند.

سرعت صفحه

مانند گوگل، بینگ سرعت بارگیری وب سایت شما را در نظر می گیرد، زیرا سرعت بارگذاری آهسته صفحه می تواند بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارد. یک صفحه با بارگذاری سریع همیشه بهترین است، اما بینگ توصیه می کند آن را با یک تجربه کاربری مفید متعادل کنید.

مکان های بینگ

درست مانند ثبت نام برای نمایه کسب و کار Google، مهم است که جایگاه Bing خود را برای استراتژی سئوی محلی خود و در عین حال برای Bing بهینه سازی کنید.

استفاده از طرحواره

داده های ساخت یافته به خزنده های جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند. بینگ مانند گوگل داده های ساختار یافته را در اولویت قرار می دهد. بینگ استفاده از Semantic Markup از Schema.org را در قالب JSON-LD یا Microdata توصیه می‌کند. نشانه گذاری معنایی ممکن است ویژگی های غنی بینگ را فعال کند، اما باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد. می‌توانید از ابزار بازرسی URL Bing برای تأیید درستی ساختار طرحواره خود استفاده کنید.

سازگاری با موبایل

دوستی تلفن همراه به اندازه گوگل به عنوان فاکتور رتبه بندی Bing مهم نیست، اما همچنان مهم است – Bing حتی ابزار تست دوستی تلفن همراه خود را دارد. بینگ هنگام تعیین مناسب بودن سایت برای مرورگر موبایل، تناسب صفحه، خوانایی متن، پیکربندی درگاه دید، اندازه دکمه و فاصله محتوا را در نظر می گیرد.

محل

هنگام رتبه بندی نتایج برای کاربران، بینگ موارد زیر را در نظر می گیرد:

  • موقعیت مکانی کاربر
  • زبان صفحه
  • جایی که صفحه میزبانی می شود
  • مکان سایر بازدیدکنندگان در آن صفحه
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور