اصلاحات، پیشرفت‌ها، و ویژگی جدید Premium • Yoast

در اینجا نسخه دیگری از افزونه SEO ما، Yoast SEO 20.8 است. ما تجزیه و تحلیل SEO خود را در این نسخه بهبود بخشیده ایم و چندین مشکل را برطرف کرده ایم. در Yoast SEO Premium، یک ستون جدید در نمای کلی پست اضافه کرده‌ایم تا به سرعت نمرات زبان شامل پست‌های شما را ببینید.

تجزیه و تحلیل زبان بهبود یافته است

محتوا برای سئو موفق حیاتی است. ابزارهای زبان Yoast SEO به ایجاد مقالات با کیفیت کمک می کنند. به روز رسانی تجزیه و تحلیل سئو بازخورد ارزیابی چگالی عبارت کلیدی را بهبود می بخشد. بازخورد قبلاً مختص عبارت کلیدی تمرکز بود، اما اکنون به طور کلی به عبارت کلیدی اشاره می‌کند و بازخورد را جامع‌تر و ارزشمندتر می‌کند.

علاوه بر این، این به‌روزرسانی با حذف متون درون برچسب‌های ناحیه متنی از تجزیه و تحلیل، دقت تحلیل محتوا را بهبود می‌بخشد. این استثنا تضمین می کند که تجزیه و تحلیل صرفاً بر اساس متن مرتبط است و نتایج دقیق تری تولید می کند.

نظارت بر نمرات زبان فراگیر شما

چندی پیش تحلیل زبان فراگیر را معرفی کردیم. تجزیه و تحلیل زبان فراگیر در Yoast SEO مشابه خوانایی و تجزیه و تحلیل SEO ما عمل می کند. از چراغ های قرمز، نارنجی و سبز برای راهنمایی شما استفاده می کند. شما می توانید هر پست یا صفحه ای را طبق معمول بنویسید و ویژگی زبان شامل محتوای شما را ارزیابی می کند.

این ویژگی به دسته بندی هایی مانند سن، جنسیت، نژاد و وضعیت اجتماعی-اقتصادی بازخورد ارائه می دهد. این بازخورد ارزشمند به شما کمک می کند محتوای خود را بهبود ببخشید و آن را برای مخاطبان وسیع تری جذاب می کند. می‌توانید محتوای مرتبط‌تر و فراگیرتری ایجاد کنید که با خوانندگان یا بینندگانتان از طریق ویژگی زبان فراگیر طنین‌اندازی بهتری داشته باشد.

با آخرین نسخه Yoast SEO Premium، ویژگی جدیدی را معرفی کرده ایم که یافتن و بهبود محتوای شما در وردپرس را ساده می کند. اکنون یک ستون اضافی در نمای کلی پست مشاهده خواهید کرد که با یک قلب در نماد حباب گفتار نشان داده شده است. رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند که اگر پستی به کار در بخش زبان فراگیر نیاز داشته باشد. سبز، البته، خوب است. شما می توانید لیست پست های خود را با کلیک کردن روی نماد فیلتر کنید و کل فرآیند را حتی ساده تر کنید. هدف این ویژگی ساده‌سازی گردش کار و ساده‌سازی تجربه مدیریت محتوای شماست.

به سرعت وضعیت استفاده از زبان فراگیر را در محتوای خود بیابید

رفع اشکال در Yoast SEO 20.8

این به روز رسانی Yoast SEO چندین مشکل را حل می کند. ابتدا، چندین باگ را در سیستم پایگاه داده قابل نمایه سازی ما برطرف می کند. این اصلاحات سیستم را قوی تر می کند. ما همچنین اشکالی را برطرف کرده‌ایم که در آن نماد نمره سئو و خوانایی زمانی که پست خالی بود یا عبارت کلیدی تنظیم نشده بود، یک شکلک غمگین نشان نمی‌داد. این مشکلات برطرف شده است و Yoast SEO تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

رفع امنیتی در Local SEO 15.0

ما امنیت افزونه SEO محلی خود را بهبود بخشیده ایم. این به‌روزرسانی یک آسیب‌پذیری امنیتی را برطرف می‌کند که سرویس امنیتی وردپرس Patchstack و تیم امنیتی/توسعه ما شناسایی و گزارش کرده‌اند. با این به روز رسانی، ما این مشکل را برطرف کرده ایم. ما به همه کاربران توصیه می کنیم که پلاگین های سئوی محلی خود را به آخرین نسخه به روز کنند تا از تهدیدات امنیتی احتمالی در امان بمانند.

اکنون به Yoast SEO 20.8 به روز رسانی کنید

Yoast 20.8 امروز منتشر شد و آماده دانلود برای شماست. در این نسخه، ما چندین باگ را برطرف کردیم، برخی پیشرفت‌ها را اضافه کردیم، و یک ویژگی جدید را به Yoast SEO Premium آوردیم، که بینش زبانی جامعی را در نمای کلی پست سایت وردپرس شما به ارمغان آورد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور