4 مارک تجاری که ماشین های هوشمند فروش را در استراتژی بازاریابی خود گنجانده اند

تصویر
عکس پروفایل onLA.HAUSSE Hacker Noon

@آلاهاوسÀLA.HUSSE

اولین اکوسیستم مد چند منظوره P2P با پایداری هوش مصنوعی جهان ، برای من و شما. دنبال کردن [email protected] ala.hausse

تخمین زده می شود که بازار فروش در طی 4-3 سال آینده 17٪ رشد کند و به حدود 12.45 میلیارد دلار برسد ، و 40٪ فقط از ایالات متحده است. بازار فروش و فروش از چه راهی با صنعت مد ارتباط دارد؟

نمایش های pop-up یکی از معدود استراتژی های روابط عمومی است که مارک های مد مانند Yves Saint Laurent برای دستیابی به گستردگی بیشتر استفاده می کنند. این عصر جدید دیجیتالی ، راه های جدید تجارت را از طریق ما معرفی کرده است دستگاه های فروش اتوماتیک هوشمند. این موارد را می توان در همه جا از مراکز خرید ، مترو ، رویدادها ، پارک ها و موارد دیگر مشاهده کرد.

فروش پاپ آپ

بر اساس یک نظرسنجی ، 40٪ از مصرف کنندگان خرید اینترنتی را از انتخاب در فروشگاه ترجیح می دهند ، اما شکایت در مورد صف انتظار طولانی در فروشگاه وجود دارد. با شیوع همه گیر فعلی ، خرید آنلاین یک امر اساسی بوده است و به مشتریان راهی قابل دسترس تر برای خرید محصولاتشان می دهد. اگرچه ، نمی توان انکار کرد که فروشگاههای فیزیکی 88-90٪ از فروش خرده فروشی را تشکیل می دهند.

پتانسیل فروش پاپ آپ احتمالاً می تواند یک استراتژی خوب برای دستیابی به مشتری باشد ، به ویژه هنگامی که آنها از مکان های پر بازدید استفاده می کنند و این رفتار خریدارانه را تحریک می کند. گزارش های یک خرده فروش اظهار داشت:

“مکان های پاپ آپ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور