گواهینامه های ابری: یک عامل متمایز کننده در صنعت فناوری | دانش مرکز داده

فناوری رایانش ابری با سرعتی سریع در حال پیشرفت است و عمق عرضه محصولات در میان فروشندگان همچنان با آن رشد می‌کند. افزایش دسترسی به اینترنت، کاهش هزینه ها، فناوری جدید و دیجیتالی شدن بسیاری از خدمات ناشی از بیماری همه گیر، پذیرش فناوری ابر را تسریع کرده است و به نظر نمی رسد به این زودی ها کند شود. در حقیقت، گزارش اخیر گارتنر پیش‌بینی کرد که در سال 2024، فضای ابری 14 درصد از کل هزینه‌های فناوری اطلاعات شرکت‌های جهانی را تشکیل می‌دهد که 9 درصد افزایش نسبت به سال 2020 نشان می‌دهد.

رایانش ابری در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین زمینه‌های فناوری اطلاعات است، بنابراین چگونه می‌توانید رزومه خود را برجسته کنید؟ چه یک متخصص شبکه باشید که به دنبال پیشرفت شغلی خود هستید یا دانشجویی که به تازگی شروع کرده است، یک گواهینامه ابری این قدرت را دارد که در را به روی فرصت های شغلی فراوانی با حقوق بالاتر در یک زمینه شغلی باز کند که گاهی اوقات می تواند احساس “ثبات رکود اقتصادی” کند. ” به دلیل اهمیت ابر در تجارت روزمره.

گواهینامه های ابری: آنها چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟

در هسته خود، گواهینامه ابری نمایش عمومی دانش بنیادی است که به شما امکان می دهد درک خدمات ابری و توانایی کمک به سازمان را در دستیابی به اهداف تجاری با آن خدمات به نمایش بگذارید. گواهینامه نه تنها نشان می دهد که شما می دانید چگونه با “مواد اولیه” خدمات ابری کار کنید، بلکه همچنین نشان می دهد که شما نقطه شروعی برای ایجاد راه حل های خاص در آن فضا دارید، حتی اگر با ابر خاصی کار نکنید. فناوری ها به صورت روزانه به عبارت ساده، داشتن تجربه یا دانش با فناوری‌های رایانش ابری بدون گواهینامه بسیار مفید است، اما می‌تواند استخدام یا ارتقاء شغلی را سخت‌تر کند.

گرفتن غوطه ور شدن

بهترین راه برای شروع این است که فقط شروع کنید. به طور جدی، تحقیق خود را در مورد اینکه کدام گواهینامه ها به شغل فعلی یا رویایی شما مرتبط است، انجام دهید و در آن غواصی کنید. هزاران منبع عالی وجود دارد که محتوای کاملی را ارائه می دهد و برای گواهینامه های اصلی آماده می شود. من به شدت توصیه می کنم با LinkedIn Learning شروع کنید — همچنین می توانید از مزایای آزمایشی رایگان این پلت فرم استفاده کنید. اگر دانشجو هستید، چندین منبع رایگان برای کمک به شما برای شروع وجود دارد، مانند AWS Educate، Google Cloud for Students، Azure for Students و HashiCorp Learn.

مقاله کامل را در سایت خواهر ما هفته اطلاعات بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور