گره های وثیقه دار با اثبات سوختن و dCloud آینده معماری خدمات ابری است

عکس پروفایل نویسنده

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

ذخیره سازی داده های غیرمتمرکز با پیشرفت پروژه هایی فراتر از مرحله ICO خود ، همچنان به پیشرفت خود ادامه می دهند. شاید از برجسته ترین پروژه های موجود در این فضا می توان به Sia ، Filecoin ، Storj و MaidSafe اشاره کرد. همه این سکه ها ، در اواخر سال 2020 ، بر اساس بیدار کردن عمومی بازار رمزنگاری ، افزایش اندکی در قیمت بازار خود دیده اند. تخمین میزان دقیق ذخیره سازی و محاسبات در استارت آپ های بلاکچین دشوار است. هنوز هم پروژه هایی مانند Storj بیش از 9000 گره دارند که در چندین منطقه گسترش یافته اند.

ذخیره سازی غیرمتمرکز رویکرد چابک تری برای پایگاه های داده است که هدف آن رقابت با خدمات ابری در مقیاس بزرگ است. این رقیب یک روح عظیم الجثه است ، که اندازه بازار آن بالاتر از 260 میلیارد دلار برای خدمات وب آمازون است. در سال 2020 ، AWS دارای 31٪ سهم بازار بود و پس از آن Microsoft Azure ، 20٪ از محاسبات و ذخیره سازی توزیع شده را در اختیار داشت.

در این شرایط آب و هوایی ، پروژه های مستقل کوچکتر نیز می توانند وجود داشته باشند ، به شرطی که ارزش تأمین شده و نیازهای خاص رایانش ابری را پوشش دهند. این نیازها از ذخیره سازی پرونده شخصی تا پایگاه داده های دانشگاهی و راه حل های تجاری را شامل می شود.

محصولات در فضای dCloud

استورج

Storj ابزاری متمرکز و غیرمتمرکز برای ذخیره اطلاعات است. این شبکه در حالی که هزینه های …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور