چگونه نماد آلفا (α) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

برای درج نماد آلفا (α) در سند در رایانه شخصی ویندوزی، مک یا دستگاه iOS یا Android، لازم نیست سریع ترین، قوی ترین یا قاطع ترین باشید. با میانبرهای صفحه کلید سریع و آسان، هر کسی می تواند این حرف یونانی باستان و نماد ریاضی را تایپ کند.

در زیر هر روش را توضیح می دهیم.

نحوه درج نماد آلفا در رایانه شخصی ویندوز

در رایانه شخصی ویندوز، روی مکانی در سند خود که می‌خواهید نماد آلفا را در آن وارد کنید، کلیک کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 224.

اگر از مایکروسافت ورد استفاده می کنید، می توانید به نماد آلفا نیز دسترسی داشته باشید نمادهای پیشرفته کتابخانه زیر درج کنید برگه هنگامی که به کتابخانه دسترسی پیدا کردید، “alpha” را در نوار جستجو تایپ کنید. اکنون روی α دوبار کلیک کنید تا نماد در سند شما قرار گیرد.

اگر از مایکروسافت ورد استفاده می کنید، می توانید به نماد آلفا در کتابخانه Advanced Symbols در زیر تب Insert نیز دسترسی داشته باشید.

اگر قصد دارید از نماد آلفا چندین بار در سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می توانید گزینه های تصحیح خودکار خود را طوری تنظیم کنید که به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “آلفا”) را با نماد جایگزین کنید. ابتدا نماد این مقاله را کپی کنید: α. سپس، زیر را جستجو کنید ابزار زبانه برای گزینه های تصحیح خودکار. در جایگزین کردن در قسمت، یک کلمه یا عبارت (مانند “آلفا”) را انتخاب کنید و سپس در با فیلد، نماد را بچسبانید. حالا فشار دهید اضافه کردن.

نحوه درج نماد آلفا در مک

نماد آلفا را با رفتن به مک خود پیدا کنید ایموجی و نمادها کتابخانه همزمان فشار دهید کنترل، فرمان، و نوار Space برای باز کردن Character Viewer. “آلفا” را جستجو کنید. سپس روی نماد آلفا دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کرده و آن را به سند خود بکشید.

نحوه درج نماد آلفا در آیفون یا آیپد

روش های ریاضی ثابتی برای تایپ نماد آلفا از صفحه کلید دستگاه IOS یا Android وجود دارد.

در آیفون، تنظیمات صفحه کلید خود را طوری تغییر دهید که زبان یونانی را شامل شود. زیر تنظیمات، ضربه زدن عمومی، سپس صفحه کلید از اینجا، می‌توانید «صفحه‌کلید جدید» را اضافه کنید. اکنون می توانید برنامه ای را باز کنید که می خواهید علامت آلفا را که حروف کوچک یونانی است تایپ کنید آ.

نحوه درج نماد آلفا در گوشی اندرویدی

اگر Gboard را روی تلفن Android خود نصب کرده اید، می توانید با افزودن یونانی به صفحه کلید خود نماد آلفا را پیدا کنید. ابتدا روی آن ضربه بزنید تنظیمات، سپس زبان ها، به دنبال اضافه کردن صفحه کلید سپس حروف کوچک یونانی را پیدا کنید آ برای درج نماد آلفا در سند یا پیام خود.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور