بروکفیلد دارایی های Cyxtera را می گیرد، اعلامیه هوش مصنوعی امضا شد | دانش مرکز داده

از آنجایی که اخبار مرکز داده سریعتر از همیشه در حال حرکت هستند، می‌خواهیم کار را برای متخصصان این صنعت آسان کنیم تا سر و صدا را کاهش دهند و مهم‌ترین داستان‌های هفته را پیدا کنند.

این دانش مرکز داده News Roundup آخرین اخبار و تحولات در صنعت مرکز داده را برای شما به ارمغان می آورد – از سرمایه گذاری و ادغام گرفته تا تهدیدات امنیتی و روندهای صنعت.

برای به‌روز ماندن در مورد همه مراکز داده، مشترک شوید دانش مرکز داده خبرنامه برای دریافت محتوا مستقیماً به صندوق ورودی شما.

تغییر دست

پس از هفته ها گمانه زنی، شرکت مدیریت دارایی کانادا بروکفیلد تایید کرده است که بیشتر دارایی های شرکت مرکز داده ورشکسته را به دست خواهد آورد فن آوری های Cyxtera به مبلغ 775 میلیون دلار

بر اساس بیانیه این هفته، شرکت مستقر در تورنتو قراردادی را برای خرید املاکی که هفت مرکز داده Cyxtera در ایالات متحده در آن قرار دارند از چندین مالک امضا کرد. این معامله شامل خرید دارایی های بروکفیلد از آن است اعتماد ملک دیجیتال و REIT هسته دیجیتال.

نلسون فونسکا، مدیرعامل Cyxtera گفت: “ما از رسیدن به این توافق با بروکفیلد خرسندیم، که نشان دهنده مسیری مطلوب برای مشتریان، شرکا و کارمندان ما است.”

Cyxtera همچنین قراردادی را برای فروش تجارت خود در مراکز داده مونترال و ونکوور خود به Cologix امضا کرد.

در دیگر اخبار تجاری پرمخاطب این هفته، تنظیم کننده مالی سنگاپور قرار است هدایت کند هلدینگ گروه دی بی اس اقدامات بیشتر برای حل انبوه قطعی خدمات بانکداری دیجیتال انجام شود.

همانطور که قبلا در گزارش شده است دانش مرکز داده، یک مسئله فنی در یک Equinix مرکز داده در 14 اکتبر باعث شد مشتریان DBS قادر به برداشت وجه نباشند. تنظیم‌کننده مالی سنگاپور می‌گوید انتظار دارد بانک‌ها با ارائه‌دهندگان مراکز داده توافق‌نامه‌های قراردادی داشته باشند که الزامات آن را در مورد در دسترس بودن سیستم لحاظ کند.

AI Flashpoint

هوش مصنوعی (AI) همچنان بر سرفصل های جهانی این هفته تسلط داشت، زیرا دولت های شش قاره در نهایت با یک نقشه راه گسترده برای محدود کردن خطرات و استفاده از مزایای این فناوری موافقت کردند.

دشمنان جهانی ایالات متحده و چین در پارک بلچلی بریتانیا، زادگاه نمادین عصر دیجیتال، یک سری اصول راهنما را با اتحادیه اروپا و 25 کشور دیگر حذف کردند.

هدف از موسوم به «اعلامیه بلچلی» حمایت از تحقیقات «شامل بین‌المللی» در مورد پیشرفته‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی آینده و کمک به جلوگیری از خطرات مختلف از اطلاعات نادرست گرفته تا احتمال آسیب‌های فاجعه‌بار عمدی یا غیرعمدی است.

امضای این بیانیه تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، فرمان اجرایی در مورد هوش مصنوعی را امضا کرد که استانداردهایی را برای حفاظت از امنیت و حریم خصوصی ایجاد می‌کند و توسعه‌دهندگان را ملزم می‌کند تا مدل‌های جدید ایمنی را آزمایش کنند و آن را به عنوان مقررات لازم برای فناوری نوظهور معرفی کنند.

بایدن در یکی از رویدادهای کاخ سفید در این هفته گفت: «برای تحقق وعده هوش مصنوعی و اجتناب از خطر، باید بر این فناوری حکومت کنیم.» .

در با جدید

جریان تحولات جدید مرکز داده در این هفته با سرعت ادامه یافت دی سی بلوکس اعلام خرید و شروع ساخت یک پردیس جدید در داگلاسویل، جورجیا.

پردیس مرکز داده 1.2 میلیارد دلاری که برای برآورده کردن نیازهای فرامقیاس طراحی شده است، دارای 12 سالن داده است که در مجموع 750000 فوت مربع فضای ناخالص در 55 هکتار را شامل می شود. 180 مگاوات برق برای پردیس متعهد شده است، با انتقال اولیه مشتری در اواسط سال 2025.

اقامت در گرجستان، بانک اطلاعات گفت که نزدیک به 100 هکتار زمین در آتلانتا برای یک پردیس جدید مرکز داده خریداری کرده است. این سایت در فاصله نیم مایلی از 18 هکتاری موجود که DataBank قبلاً در نزدیکی آن قرار دارد، قرار دارد و در حال ساخت تأسیسات ATL4 خود است.

این شرکت همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش امکانات خود در بلوفدیل، یوتا، و دالاس، تگزاس است.

ایالت هلو این هفته پس از اعلام آن بار دیگر در سرفصل های مرکز داده قرار گرفت مایکروسافت یک میلیارد دلار در پردیس مرکز داده در رم، جورجیا سرمایه گذاری خواهد کرد.

این مرکز داده از فناوری های ابری شرکت و کسب و کار Azure پشتیبانی خواهد کرد.

در همین حال، در آمریکای لاتین، شرکت قمار آنلاین قاره 8 Technologies در حال برنامه ریزی برای بریدن روبان یک مرکز داده جدید در Curaçao است.

به گفته این شرکت، “گسترش سایت استراتژیک” به دنبال ابتکارات متعددی که توسط هیئت کنترل بازی Curaçao تعیین شده است، از جمله بازنگری رویه صدور مجوز برای اپراتورها در جزیره صورت می گیرد.

شرکت زیرساخت دیجیتال Cirion Technologies از گسترش مجتمع مرکز داده خود در سائوپائولو، برزیل با ساختمان جدید 3600 متر مربع خبر داد. به گفته این شرکت، گسترش مجموعه SAO1 به Cirion اجازه می دهد تا به حمایت از خواسته های مختلف مقیاس کننده ها، حامل ها و ارائه دهندگان محتوا ادامه دهد.

و در آسیا، املاک و مستغلات شرکت سهام خصوصی Gaw Capital Partners وارد یک مشارکت استراتژیک شده استاول سینار برای توسعه یک مرکز داده در باتام، اندونزی.

این شرکت ها گفتند که پردیس مرکز داده در پارک دیجیتال Nongsa “استراتژی نزدیک به اتصال را برای اپراتورهای مرکز داده مستقر در سنگاپور و تقویت پل دیجیتالی که سنگاپور و اندونزی را به هم متصل می کند، فعال می کند.”

برای اطلاعات بیشتر از آخرین تحولات مرکز داده، جمع بندی ماه نوامبر ما را بررسی کنید.

چالش مرکز داده منبع باز

OpenUKشریک شده استسازمان ملل(سازمان ملل) برای راه اندازی چالش “Patchwork Kilt”، رقابتی در سراسر جهان که هدف آن تحریک نوآوری در زمینه راه حل های منبع باز پایداری برای مراکز داده است.

از 10 اکتبر تا 11 نوامبر، شرکت کنندگان در چالش مرکز داده Patchwork Kilt می توانند در زمینه های مختلف برای توسعه راه حل های کربن خنثی برای مراکز داده مشارکت های متن باز داشته باشند.

از مشارکت کننده برنده دعوت می شود تا راه حل خود را در OpenUK’s State of Open Con 24 در تاریخ 6-7 فوریه 2024 ارائه کنند.

دیگر مطالب عالی در DCK این هفته

تحولات مرکز داده جدید: نوامبر 2023. ما به برخی از آخرین تحولات مرکز داده که طی ماه گذشته اعلام شده است نگاه می کنیم.

چگونه طبقه مناسب مرکز داده می تواند کارایی و قابلیت اطمینان را بهبود بخشد. طبقه مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی بر بهره وری انرژی از جمله موارد دیگر داشته باشد. در اینجا نحوه بهینه سازی طراحی و ساخت کف مرکز داده خود آورده شده است.

اندیشکده از ایالات متحده می‌خواهد که در مورد تراشه‌ها حتی با چین سخت‌تر شود. چین در حال ایجاد ظرفیت عظیم تولید تراشه های پایه است که به طور گسترده در تلفن های هوشمند و مراکز داده استفاده می شود.

کامپیوتر کوانتومی محاسبات اتمی مانع 1000 کیوبیتی را می شکند. این آرایه رکورد جدیدی را برای کامپیوترهای کوانتومی مبتنی بر گیت جهانی ایجاد می کند.

هوش مصنوعی رشد 3 ارائه دهنده بزرگ ابر عمومی را تقویت می کند. حتی با وجود چالش‌های اقتصادی فعلی، آمازون، گوگل و مایکروسافت به لطف قدرت هوش مصنوعی مولد خوشبین هستند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور