به‌روزرسانی Google Reviews در راه است (و یک تغییر عمده)

گوگل یک پرسش و پاسخ کاملاً جدید درباره به‌روزرسانی‌های اصلی منتشر کرد و یکی از مهم‌ترین حقایقی که به اشتراک گذاشته شد این است که به‌روزرسانی بررسی‌ها در راه است که پایان یک دوره و آغاز مرحله جدیدی برای به‌روزرسانی بررسی است.

سیستم نظرات گوگل

اطلاعات زیادی در مورد سیستم نظرات گوگل وجود ندارد.

اما این واقعیت که آنها آن را یک سیستم بررسی می نامند احتمالاً به این معنی است که احتمالاً این یک مدل یادگیری ماشینی با فرآیند طبقه بندی کننده است به همان روشی که سیستم محتوای مفید کار می کند.

مستندات سیستم بررسی درباره سیگنال‌ها یا اینکه چگونه سیستم بخشی از فرآیند رتبه‌بندی است، صحبت نمی‌کند. حتی نمی گوید که یک سیگنال تولید می کند.

با این حال، این همان چیزی است که اسناد سیستم بررسی می گوید:

«سیستم بررسی برای ارزیابی مقالات، پست‌های وبلاگ، صفحات یا محتوای مستقل شخص اول مشابه که با هدف ارائه توصیه، ارائه نظر یا ارائه تحلیل نوشته شده‌اند، طراحی شده است.

نظرات شخص ثالث، مانند نظرات ارسال شده توسط کاربران در بخش نظرات صفحه محصول یا خدمات را ارزیابی نمی کند.”

حقایق اضافی که در مورد سیستم نظرات می دانیم این است که اگر محتوای سایت در درجه اول مرور باشد، سیستم تمام محتوا را ارزیابی می کند.

اما اگر بررسی ها جزء اصلی یک وب سایت نباشند، ارزیابی در سطح صفحه خواهد بود و نه در سطح سایت.

بررسی به‌روزرسانی سیستم در راه است

در اسناد پرسش و پاسخ به‌روزرسانی جستجوی جدید گوگل، اعلامیه‌ای وجود دارد که طی یک هفته آینده به‌روزرسانی بررسی‌ها ارائه می‌شود.

این اطلاعیه کوتاه و شیرین نیست:

ما انتظار داریم یک به‌روزرسانی در سیستم بررسی‌های ما از هفته آینده آغاز شود.»

این بدان معناست که نوامبر یک موج دو مشتی از به‌روزرسانی‌ها خواهد بود، که وب‌سایت‌ها را از جهت به‌روزرسانی الگوریتم هسته‌ای نوامبر که هم‌اکنون منتشر می‌شود و پس از آن یک به‌روزرسانی بررسی‌ها منتشر می‌شود.

اخبار بیشتر برای بررسی سایت ها

یکی دیگر از پیشرفت‌ها این است که پس از هفته‌های آینده به‌روزرسانی سیستم بررسی‌ها ارائه می‌شود، Google به نسخه‌های منظم به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای سیستم منتقل می‌شود.

اگرچه در این اطلاعیه از عبارت “به روز رسانی در حال چرخش” برای توصیف آنچه که سیستم بررسی در حال انتقال به آن است استفاده نشده است، اما مطمئناً مانند یک به روز رسانی در حال تغییر به نظر می رسد. به روز رسانی چرخشی، به روزی است که در آن یک سیستم به طور تدریجی بهبود می یابد یا به طور منظم تغییر می کند.

این چیزی است که گوگل در مورد سیستم بررسی جدید اعلام کرد:

“ما انتظار داریم یک به روز رسانی در سیستم بررسی ما از هفته آینده شروع شود.

این همچنین نقطه‌ای را نشان می‌دهد که دیگر اعلان‌های دوره‌ای در مورد بهبودها را به سیستم بررسی خود ارائه نمی‌کنیم، زیرا آنها با سرعتی منظم و مداوم انجام می‌شوند.

ما صفحه خود را در مورد سیستم به روز می کنیم تا این موضوع را منعکس کند. همچنین در صورتی که سیستم به روشی قابل توجه تکامل یابد، مانند پوشش زبان های بیشتر، آن صفحه را به روز خواهیم کرد.

کسانی که بررسی می‌کنند باید راهنمایی‌های ما را بخوانند و در طول زمان روی آن تمرکز کنند.»

سیستم بررسی جدید به چه معناست؟

در حالی که برخی ممکن است بگویند که این چیز بدی است، در واقع ممکن است چیز خوبی باشد.

سیستم نظرات گوگل در گذشته برای وب سایت هایی که تحت تاثیر به روز رسانی ها قرار گرفته اند فاجعه بار بوده است.

دلیل سخت بودن به‌روزرسانی‌ها این است که رتبه‌بندی‌ها تا دفعه بعد که سیستم به‌روزرسانی می‌شود در یک الگوی نگهداری ویران باقی می‌ماند.

این بدان معناست که حتی اگر یک ناشر مشکلاتی را که منجر به رتبه‌بندی پایین‌تر می‌شد برطرف کند، مزایای آن تغییرات باید منتظر دفعه بعدی به‌روزرسانی سیستم نظرات بود.

در بسیاری از موارد این بدان معناست که سایت‌ها به مدت یک ماه یا حتی ماه‌ها تا به‌روزرسانی بعدی سیستم بررسی، از ترافیک جستجوی افسرده رنج می‌برند.

سیستم جدید به طور منظم به روز رسانی می شود.

واکنش شدید به هر تغییر عمده ای که بر رتبه بندی جستجو تأثیر می گذارد این است که آسمان در حال سقوط است و سئو سخت تر می شود.

با این حال، بر اساس تجربه زندگی‌ام با به‌روزرسانی پنگوئن، فکر نمی‌کنم این تغییر چیز بدی باشد.

به روز رسانی پنگوئن یک الگوریتم مرتبط با پیوند بود که صنعت جستجو را وارونه کرد. تأثیرات آن در هر سطحی از مشاغل، از کوچک گرفته تا وب‌سایت‌های سطح سازمانی احساس شد.

هیچکس در امان نبود.

در ابتدا، به‌روزرسانی پنگوئن یک یا دو بار در سال منتشر می‌شد، که به این معنی بود که ناشران مجبور بودند برای ماه‌ها متوالی از ترافیک جستجوی فروپاشی شده رنج ببرند.

مشابه آنچه با به‌روزرسانی‌های سیستم بررسی‌ها اتفاق افتاد، ناشران تحت تأثیر به‌روزرسانی الگوریتم پنگوئن مجبور بودند مدت طولانی برای تسکین صبر کنند.

در نقطه ای مشخص، گوگل الگوریتم پنگوئن را به روز کرد و اعلام کرد که از آن نقطه به بعد، سیستم پنگوئن به یک به روز رسانی متحرک تبدیل می شود.

یک به‌روزرسانی متوالی به این معنی است که تغییرات رتبه‌بندی در زمان واقعی اتفاق می‌افتد.

بنابراین، این تغییر در به‌روزرسانی سیستم بررسی‌ها می‌تواند به عنوان یک خبر خوب برای SEO و ناشران تفسیر شود.

از آنجا که سیستم جدید به طور منظم در حال تغییر است، این تغییر ممکن است در واقع خبر خوبی باشد زیرا ممکن است منجر به بازیابی سریعتر شود.

این چیزی است که نیاز به توضیح دارد.

اطلاعیه گوگل را بخوانید:

چه به روز رسانی هایی در این ماه ارائه می شود؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور