چگونه می توان یک استخر قوی استعداد IT را در نیروی کار پس از همه گیری حفظ کرد | دانش مرکز داده

زمانی که همه‌گیری کووید-19 در سراسر کشور گسترش یافت، یک موج لرزه‌ای فرستاد که کل نیروی کار را تحت تأثیر قرار داد. این شرکت‌های فناوری اطلاعات را شوکه کرد و شکاف موجود در مهارت‌های استعدادهای دیجیتال را تشدید کرد. گزارش نقشه راه فناوری نوظهور 2021-2023 از شرکت گارتنر اشاره کرد که 64 درصد از مدیران فناوری اطلاعات کمبود استعداد را مهم‌ترین مانع برای پذیرش فناوری‌های نوظهور ذکر کرده‌اند.

نبرد برای استعدادهای فناوری

بر اساس نظرسنجی TalentLMS و Workable، 72 درصد از کارکنان فناوری در ایالات متحده در نظر دارند شغل خود را در سال آینده ترک کنند. حدود 40 درصد از آنها فرصت های محدودی را برای پیشرفت شغلی نسبت دادند. و حتی همانطور که رهبران فناوری اطلاعات می‌گویند تیم‌های آن‌ها در حال همکاری نزدیک‌تر با استخدام‌کنندگان برای پیاده‌سازی فناوری‌های محل کار برای بهبود جذب، تعامل و حفظ هستند، در واقع یافتن استعداد برای اجرا و حمایت از این حرکت چالشی مهم است. در حالی که استخدام در برخی بخش‌های فناوری سردتر است، تقاضا برای متخصصان فناوری اطلاعات احتمالاً در سال 2022 همچنان بالا خواهد بود – و همچنان برای یافتن و حفظ آن کارگران ماهر چالش برانگیز است.

کارمندان و آژانس های استخدام فشار زیادی را احساس می کنند تا هرچه سریعتر جای خالی را پر کنند، همراه با تقاضاهای رو به رشد بازار. در همین حال، آژانس‌ها همچنین باید به نیازهای جدید نامزدهای احتمالی پس از همه‌گیری و انتظارات رو به رشد نامزدها توجه کنند.

بنابراین، چگونه شرکت ها می توانند به مبارزه برای یافتن نامزدهای فناوری اطلاعات پایان دهند و آنهایی را که دارند حفظ کنند؟

روندهای استخدام کارکنان فناوری اطلاعات که می تواند جلوی درب گردان را بگیرد

از ارائه دهندگان خدمات مدیریت فناوری اطلاعات گرفته تا شرکت های مشاوره فناوری اطلاعات، شرکت هایی که فرصت های توسعه حرفه ای گسترده ای را ارائه می دهند برای نامزدهای موجود امروزی مطلوب تر هستند. با توجه به کمبود شدید متخصصان ماهر فناوری اطلاعات، ارتقاء مهارت و مهارت مجدد راه هایی برای پر کردن تجربه و پر کردن شکاف های دانش و در عین حال باز کردن استعداد بالقوه برای تلاش و خدمت به بازارهای کلیدی است.

با این حال، عمل متعادل کننده همچنان شدید است. ارزیابی مجدد بزرگ تمرکز جدیدی بر روی شیوه های استخدام به ارمغان آورده است. سازمان‌های استخدامی و کارکنان مستعد فناوری اطلاعات اکنون باید روش‌ها و فن‌آوری‌های جدید را بپذیرند تا موفق بمانند و از دست دادن نامزدها در برابر رقبا اجتناب کنند. بیش از هر زمان دیگری، نامزدهای دارای مهارت های مورد نیاز به سمت موقعیت هایی می روند که برنامه های انعطاف پذیرتری با مزایا و حقوق بهتر ارائه می دهند.

با توجه به اینکه مجموعه مهارت های متخصصان فناوری اطلاعات چقدر مورد توجه است، فرصت ها در هر گوشه ای وجود دارند. ارزیابی مجدد بزرگ فراتر از خود کار است. کاندیداها از کل فرآیند مصاحبه، استخدام و پذیرش انتظار بیشتری دارند. برای رقابتی بودن، شرکت‌های استخدام نیروی انسانی و استخدام باید تجربه‌ای مانند دربان ارائه دهند که علاقه و رابطه آن‌ها با نامزد را در هر مرحله تأیید کند، و این امر با پشته‌های فناوری پیچیده‌تر می‌شود که فرآیند را دشوارتر و کندتر می‌کند.

ادامه این داستان را در سایت خواهر ما، محاسبات شبکه، بخوانید. آرون الدر مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Crelate است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور