صفر کلیک کنید جستجو درام و سایر اخبار بازاریابی دیجیتال [PODCAST]

در این هفته از برنامه ساعت بازاریابی ، میزبان ها هستیم گرگ فین، جس بود & مارک سالتارلی بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را بشکنید.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

https://www.youtube.com/watch؟v=gaA1_oVkPwY

مطالعه می گوید 65٪ از جستجوهای Google بر روی نتایج کلیک نمی کنند اما آیا باید آنها را کلیک کنند؟

در طول سال 2020 ، Google به راحتی کاربران را پیدا کرده است که در SERP مورد نیاز خود را پیدا می کنند ، که منجر به کاهش نتایج کلیک کلی “خارج از Google” در سیستم عامل شده است. به گفته رند فیشکین ، این جستجوهای کلیک صفر از حدود نیمی از جستجوها در سال 2019 افزایش یافته است ، و در پایان سال 2020 به دو سوم عظیم رسیده است.

بسیاری از بازاریابان این ادعاها را رد می كنند و اظهار می دارند كه این اطلاعات ناقص است ، زیرا با در نظر گرفتن س quالات ساده ای كه به طور طبیعی در SERP یافت می شود ، وجود دارد ، اما حتی در این صورت ، بازاریابان باید توجه داشته باشند كه در صورت مراجعه به وب سایت ها ، بازدید كمتری به وب سایت ها انجام می شود. اطلاعات جستجو شده را می توان مستقیماً در SERP یافت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینجا را بخوانید

نیویورک تایمز با گروه فیس بوک بسیار محبوب NYTCooking خداحافظی می کند

با جمع آوری بیش از 77000 عضو ، گروه فیس بوک NYTCooking یک مکه برای کسانی است که می خواهند مهارت های آشپزی خود را به نمایش بگذارند و با افراد همفکر ارتباط برقرار کنند. تعجب آور بود وقتی آنها مهار را به گروه منتخبی از اعضای صفحه تحویل دادند تا در جای خود تعدیل کنند.

با گذشت سالها ، تعدیل فیس بوک به یک مکیدن بزرگ تبدیل شده است ، زیرا ناظران موظف هستند نقش بیشتری در تعامل با گروه بازی کنند. به عنوان یک شرکت بزرگ ، این بدان معنی بود که نیویورک تایمز فعالانه برای کارهایی که در حال تبدیل شدن به یک کار بزرگتر از آنچه در ابتدا انتظار می رفت ، به کارمندان پرداخت می کرد و بازدهی را که می خواستند ، یعنی مراجعه به سایت آنها ، به آنها نمی داد. گمانه زنی های دیگر استناد می کند که گروه فیس بوک از هدف اصلی خود دور و دور می شود.

در اینجا بیشتر بخوانید

پیشرفت های عکس و فیلم به توییتر بیایید

توییتر در حال آزمایش پیشرفت های جدید عکس و فیلم در سیستم عامل خود است. این پیشرفت ها شامل تصاویر بزرگتر در جدول زمانی توییتر ، بارگذاری عکس با وضوح بالاتر و ادغام های YouTube است.

اینجا را بخوانید

از هفته استفاده کنید

در بخش برداشت این هفته از هفته ، پاملا لوند احساسات واقعی او را در مورد مدیران حساب Google و پیشنهادات آنها نشان می دهد.

ICYMI

بعد ، در بخش ICYMI ما ، مایک رایان چارچوبی را برای ارزیابی رقبا با داده های مشترک به اشتراک می گذارد

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

دور رعد و برق

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طول رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی از مشکلات بستر تبلیغاتی ما سود می برد؟
  • هنگام ویرایش گزارش Data Studio ، مشتری های من چه چیزی می توانند ببینند؟
  • همه سازندگان داستان فیس بوک در کجا هستند؟
  • الگوریتم بعدی رتبه بندی جستجوی Google چه زمانی خواهد بود؟
  • چرا زاکربرگ اکنون در مورد iOS14 اینقدر اطمینان دارد؟
  • حذف تبلیغات مایکروسافت چگونه با Google مقایسه شد؟

برای اشتراك در نمایش (و خبرنامه ما!) برای مطالعه تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه كنید!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور