نحوه مدیریت فرم ها در سلنیوم با جاوا

عکس پروفایل نویسنده

آیا هنگام گشت و گذار در اینترنت به همه گیر بودن فرم های وب توجه کرده اید؟ تقریباً هر وب سایت یا برنامه وب که از آن بازدید می کنید از فرم های وب استفاده می کند تا اطلاعات مربوط به خود را بدست آورید. از ایجاد یک حساب کاربری روی یک برنامه وب تا پر کردن یک بررسی مختصر ، فرم های وب همه جا هستند! یک فرم شامل عناصر وب مانند کادر تأیید ، دکمه رادیو ، رمز عبور ، فهرست برای جمع آوری داده های کاربر است.

اگر می خواهید آزمایش خودکار مرورگر را برای وب سایت یا برنامه وب خود انجام دهید ، به راحتی نمی توانید فرم های موجود در اسکریپت های اتوماسیون آزمایشی خود را رها کنید. صحبت از اتوماسیون تست ، سلنیوم دارای یک API است که به شما کمک می کند تا این عناصر وب را پیدا کرده و اقدامات بعدی را در مورد آنها انجام دهید مانند انتخاب مقدار یا وارد کردن متن.

این مقاله به شما کمک می کند درک کنید که چگونه می توانید به فرمهای موجود در سلنیوم دسترسی پیدا کنید تا آزمایش مرورگر برنامه وب خود را به صورت خودکار انجام دهید. من بعداً در این مقاله از چارچوب JUnit با برخی حاشیه نویسی ها برای اجرای تست اتوماسیون سلنیوم استفاده می کنم.

برای شروع یادگیری ، ابتدا می فهمیم که WebElement چیست ، چگونه می توان به آن در اتوماسیون سلنیوم دسترسی پیدا کرد و سپس با دیدن عناصر اصلی فرم مانند جعبه های ورودی ، دکمه ها ، اعمالی که می توان در این فرم ها انجام داد و در آخر نوشتن یک اسکریپت برای مدیریت یک فرم و اجرای آن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور