چگونه از Blitz JS استفاده کردم تا پروژه حیوان خانگی خود را به مرحله تولید برسانم

عکس پروفایل CodeChem Hacker Noon

@رمزگذاریCodeChem

رمزگذاری سخت کوش ، تفکر خلاق ، کار شفاف. ما بر توسعه نرم افزار سفارشی تسلط داریم.

در اکتبر سال 2020 ، تصمیم گرفتم یک پروژه حیوان خانگی را با هدف یادگیری فناوری جدید شروع کنم. من متوجه شدم که افراد در توییتر می گویند که چقدر تجربه توسعه Blitz JS را دوست دارند بنابراین تصمیم گرفتم از آن در این پروژه حیوان خانگی استفاده کنم.

اما بعد فکر کردم ، این پروژه حیوان خانگی می تواند برای کارمندان ما مفید باشد. بنابراین ، پس از اندکی تحقیق ، تصمیم گرفتم یک Absence Tracker بسازم ، بنابراین ما می توانیم گروه تلگرامی را که در آن غیبت های خود را گزارش کردیم ، رها کنیم.

پیدایش

من تصمیم گرفتم از رابط کاربری Chakra به همراه Blitz JS استفاده کنم ، زیرا غنی از اجزای سازنده است و به من امکان می دهد تا به سرعت UI را بسازم. و به نظر می رسد. من کمی برنامه ریزی و طراحی پایگاه داده در diagrams.net انجام دادم و شروع به طرح بندی صفحات کردم.

یک ماه بعد تصمیم گرفتم کل روند توسعه را در Twitch پخش کنم! این یکی از بهترین تصمیمات من بود. من در جریان های خود با افراد بسیار جالبی آشنا شده ام و آنها ایده های جالبی را در مورد نحوه اجرا به من ارائه داده اند. تمام بایگانی های پخش جریانی من را می توان در کانال YouTube من یافت.

چالش ها

یکی از چالش ها همگام شدن با تغییرات Blitz JS بود. هنگامی که من پروژه را آغاز کردم Blitz هنوز در آلفا بود. و همانطور که همه ما می دانیم ، نرم افزار آلفا تمایل به تغییر دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور