برنامه های وب پیشرو چیست؟

عکس پروفایل Anand Mahajan Hacker Noon

@آناند-ماهاجانآناند ماهاجان

آناند بنیانگذار Sphinx Solutions است که بیش از یک دهه تجربه دارد.

آیا تا به حال سعی کرده اید هنگام سوار شدن به مترو کابین رزرو کنید ، فقط با سیگنال های ضعیف قطع ارتباط شود؟ شاید شما در اواسط سفارش شام بودید که وای فای از کار افتاد؟ به لطف توسعه برنامه های وب پیشرو ، به زودی چنین چیزهای کوچکی به گذشته تبدیل می شوند.

مطالعه اخیر Statista ادعا می کند که تا سال 2021 ، 53.9٪ از کل تجارت الکترونیکی خرده فروشی از طریق تجارت الکترونیکی تولید می شود. اما این را در نظر بگیرید. در حالی که 60٪ از ترافیک وب از طریق کاربران تلفن همراه ایجاد می شود ، هنوز هم تنها 16٪ از فروش های فروش را تشکیل می دهد. برای غلبه بر این شکاف تبدیل ، یک برنامه باید به تجربه غیر استاندارد تلفن همراه در وب مصرف کنندگان بپردازد. وارد PWA یا برنامه های وب پیشرو می شود.

برنامه های وب پیشرفته چیست و چرا باید من علاقه مند شوم؟

با گذشت بیش از یک دهه از عرضه آیفون ، تعریف آنچه که یک برنامه را تشکیل می دهد کاملاً تغییر کرده است. برنامه های وب پیشرفته با موفقیت تجربه وب سنتی را با ویژگی های برنامه بومی ترکیب می کنند. به زبان ساده ، آنها وب سایت هایی هستند که مانند یک برنامه تلفن همراه بومی به نظر می رسند و رفتار می کنند. آنها مستقل از سیستم عامل هستند و دارای پوسته ای از برنامه هستند که به شما امکان می دهد حتی در حالت آفلاین با سایت ارتباط برقرار کنید.

طبق مطالعه ای که توسط گارتنر انجام شد ، PWA ها قرار بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور