کاربرد رایانش ابری در صنعت مراقبت های بهداشتی

عکس پروفایل osama Hacker Noon

@اوزامااسامه

یک متخصص بازاریابی با علاقه به آخرین پیشرفت های فناوری

رایانش ابری توسط سازمانهای سراسر جهان به سرعت در حال پذیرش است. از موسسات تولیدی و مالی در مقیاس بزرگ تا مشاغل کوچک ، به دلیل همه گیر شدن COVID-19 ، کار در خانه ، جلسات مجازی و همکاری آنلاین به یک امر عادی تبدیل شده است.

صنعت بهداشت و درمان می تواند از رایانش ابری بهره مند شود. اگرچه رایانش ابری در صنعت بهداشت و درمان چیز جدیدی نیست ، اما این صنعت هنوز به طور کامل از پتانسیل ابر استفاده نمی کند. انتظار می رود که پذیرش ابر پس از COVID افزایش یابد. طبق تحقیقات اخیر ، بازار جهانی رایانش ابری برای بخش مراقبت های بهداشتی بین 25-20 میلیارد دلار بین سالهای 2020-2024 با نرخ رشد CAGR (ترکیب سالانه مرکب) 24٪ رشد خواهد کرد.

راه هایی که بهداشت می تواند از تصویب راه حل های ابری بهره مند شود

1. کاهش هزینه ها

از آنجایی که سرویس های رایانش ابری قدرت پردازش و ذخیره سازی درخواستی را فراهم می کنند ، بیمارستان ها از خرید و نگهداری سرورهای خود ، ارتقا them آنها و هزینه کارمندان فناوری اطلاعات صرفه جویی می کنند. با استفاده از مدل پرداخت همزمان کار ، هیچ هزینه اولیه ای وجود ندارد و بیمارستان ها فقط هزینه منابع مورد استفاده خود را پرداخت می کنند. وقتی بیمارستان ها می خواهند ابرشان را بزرگتر کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور