چرا توسعه برنامه ترکیبی راهگشا است: یک نمای کلی

عکس پروفایل نویسنده

برنامه های موبایل و سرویس های وب در دهه اخیر پیشگام تحول دیجیتال بوده اند. مورد اول تجربه کاربری و دسترسی عالی را فراهم می کند در حالی که مورد دوم قابلیت اطمینان و سازگاری را در سیستم عامل ها ارائه می دهد و برای اجرای آن فقط به مرورگر نیاز است. بنابراین فقط یک مسئله زمانی لازم بود که آنها در برنامه توسعه تلفن همراه ترکیبی ترکیب شوند. در حقیقت ، این رویکرد طی سالهای گذشته به طور مداوم در حال محبوبیت بوده و به لطف صرفه جویی در هزینه و روند ساده ، از توسعه بومی پیشی گرفته است. با این حال ، با وجود محبوبیت روزافزون ، برای هیچ مشاغلی مناسب نخواهد بود. در این مقاله ، به نقاط قوت و ضعف اصلی برنامه های ترکیبی خواهیم پرداخت تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند.

توسعه برنامه ترکیبی: اینجا برای ماندن؟

توسعه برنامه های ترکیبی به طور مداوم در حال محبوبیت است و ممکن است به عنوان یک استاندارد جدید واقعی از محصولات تلفن همراه تبدیل شود. طبق گزارشی توسط Ionic ، سهم توسعه برنامه های بومی تقریباً هفت برابر کاهش یافته است و بیش از 30٪ از توسعه دهندگان به مدل ترکیبی روی آورده اند.

به نظر می رسد سایر آمار توسعه برنامه ها روند را تأیید می کنند: در حالی که بیش از 75٪ از توسعه دهندگان نرم افزار به عنوان توسعه دهندگان وب معرفی می شوند ، اکثر آنها برای سیستم عامل های تلفن همراه مانند Google Play و iOS App Store کار می کنند (82٪ و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور