پشت ساخت بزرگترین مزرعه استخراج Ethereum در ایالات متحده – Unhashed 3

عکس پروفایل محمد مشرف هکر ظهر

@مشرفمحمد مشرف

نویسنده B2B || فین تک || بلاکچین و ارز رمزنگاری شده. برای پروژه های نوشتن متن با ما در تماس باشید.

استخراج ارز رمزپایه نقش مهمی در عملکرد بلاکچین های اثبات کننده کار دارد. این روند تأیید معاملات ارز رمزنگاری شده در بلاکچین در ازای دریافت پاداش استخراج است. و در حالی که بیشتر بحث های استخراج رمزنگاری پیرامون استخراج بیت کوین است ، اما چیز دیگری برای این تصویر وجود دارد.

حتی دومین شبکه بلاکچین Ethereum و رمز ارز بومی آن Ether نیز به استخراج رمزنگاری متکی هستند. بنابراین ، برای این مصاحبه ، ما بنیانگذار ناشناس بزرگترین مزرعه استخراج Etheruem در ایالات متحده هستیم. بنیانگذار با نام مستعار عمل می کند … منتظر آن باشید … “Grim Reaper”.

با پشتیبانی عملیات استخراج وی ، Grim Reaper همچنین رمز رمز جدیدی به نام PYLON ایجاد کرده است. او ادعا می کند PYLON اولین رمز رمزگذاری جهان است که توسط دارایی های درآمدزا ملموس پشتیبانی می شود.

در این مصاحبه ، ما در مورد داستان رمزنگاری Grim Reaper ، دلیل ناشناس بودن ، استخراج رمزنگاری ، EIP 1559 و موارد دیگر بحث می کنیم.

س 1: هر کس در فضای بلاکچین داستانی از نحوه فرود خود در اینجا دارد. داستان شما چیست ، چرا تصمیم گرفتید هویت خود را ناشناس نگه دارید و پیلون چگونه بوجود آمد؟

جواب: چند سال پیش من با یک پسر آنلاین ملاقات کردم که همیشه هجو می کرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور