مایکروسافت برای اعمال خودکار پیشنهادهای تبلیغ: آنچه تبلیغ کنندگان باید بدانند

از ابتدای این ماه ، ممکن است تبلیغ کنندگان پیشنهادهای تبلیغاتی را برای اعمال خودکار در برگه توصیه ها مشاهده کنند. پیشنهادات تبلیغات کاربرد خودکار Microsoft Advertising مشابه پیشنهادهای تبلیغات خودکار Google است که در ابتدا با نام “تبلیغات اضافه شده توسط AdWords” شناخته می شود و در سال 2017 راه اندازی شد.

مایکروسافت خاطرنشان می کند که نوشتن متن تبلیغاتی می تواند پیچیده و زمانبر باشد. هدف استفاده از پیشنهادات تبلیغات به صورت خودکار برای افزایش عملکرد و صرفه جویی در وقت برای تبلیغ کنندگان است.

داده های داخلی مایکروسافت نشان می دهد که گروه های تبلیغاتی با بیش از یک تبلیغ می توانند تا 15٪ کلیک بیشتر از کسانی که فقط یک تبلیغ دارند ، داشته باشند. پیشنهادات خودکار مایکروسافت به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا گروه های تبلیغاتی را که به نظر می رسد بالاترین پتانسیل را برای عملکرد بهتر دارند ، شناسایی کرده و به طور خودکار تبلیغات جدیدی را در آن گروه های تبلیغاتی ایجاد کنند.

تبلیغ کنندگان می توانند در تنظیمات حساب انصراف را انتخاب کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه مایکروسافت تبلیغات پیشنهادهای کپی تبلیغ را ایجاد می کند

وقتی Microsoft Advertising گروه تبلیغاتی را شناسایی می کند که می تواند با تبلیغات اضافی بهبود یابد ، تبلیغات پیشنهادی ایجاد شده برای آن گروه تبلیغاتی ایجاد می کند.

مایکروسافت پیشنهادات تبلیغات را بر اساس تغییرات تبلیغات فعلی ، برنامه های افزودنی تبلیغات ، صفحه های هدف ، هدف قرار دادن و سایر محتوای مرتبط قرار می دهد.

تا زمانی که مایکروسافت فرصت هایی را برای بهبود عملکرد از طریق تبلیغات جدید ببیند ، تبلیغ کنندگان که انتخاب می شوند همچنان پیشنهادات تبلیغات جدید را دریافت می کنند اما تبلیغ کنندگان فقط حداکثر 50 پیشنهاد تبلیغ را به طور هم زمان دریافت می کنند.

مدیریت پیشنهادات تبلیغات در اعمال خودکار مایکروسافت تبلیغات

پیشنهادات آگهی در بخش آگهی ها و برنامه های افزودنی برای بررسی در صفحه پیشنهادها در دسترس خواهد بود. تبلیغ کنندگان می توانند همانند سایر توصیه ها ، آنها را اعمال ، ویرایش یا رد کنند.

آگهی دهندگانی که انتخاب می شوند همچنین از طریق ایمیل از پیشنهادهای تبلیغاتی که برای بازبینی در دسترس هستند مطلع می شوند.

Microsoft برای اعمال خودکار پیشنهادهای تبلیغاتی

هرگونه پیشنهاد تبلیغاتی که به عنوان درخواست خودکار مشخص شده است ، در صورت عدم اقدام هیچگونه اقدامی پس از 14 روز به صورت خودکار آغاز به کار می کند ، بنابراین برای آگهی دهنده هایی که انتخاب می شوند از نزدیک مراقب این پیام ها باشند مهم خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برگه پیشنهادها همچنین تاریخ فعال بودن هرگونه توصیه خودکار را در بر می گیرد.

Microsoft برای اعمال خودکار پیشنهادهای تبلیغاتی

تبلیغ کنندگان می توانند با استفاده از تنظیمات حساب و برداشتن علامت کادر زیر “اعمال خودکار تنظیمات آگهی” ، از اعمال خودکار پیشنهادات آگهی انصراف دهند.

تبلیغاتی که از پیشنهادات اعمال شده خودکار چشم پوشی می کند ، همچنان می تواند پیشنهادهای تبلیغاتی را در صفحه توصیه ها ببیند اما باید به صورت دستی اعمال شود.

از پیشنهادات تبلیغات خودکار مایکروسافت خودداری کنید

پیشنهادهای تبلیغاتی که به صورت خودکار اعمال شده اند ، در برگه تبلیغات دارای برچسب “پیشنهاد تبلیغات خودکار اعمال شده” هستند. تبلیغ کنندگان می توانند همانند سایر تبلیغات ، آنها را مکث ، ویرایش و حذف کنند.

واکنش های تبلیغات دهنده

تبلیغ کنندگان واکنش های متفاوتی نسبت به اخبار داشته اند و برخی قصد دارند ویژگی را از دروازه غیرفعال کنند.

مشاور مستقل جو مارتینز نسبت به این تغییر ابراز نگرانی کرد و خاطرنشان کرد که به طور کلی انتظار دارد ویژگی های Google Ads به مرور زمان توسط Microsoft Advertising پذیرفته شود.

“ما معمولاً انتظار داریم که بیشتر ویژگی های Google Ads در نهایت توسط Microsoft Ads پذیرفته شود ، بنابراین جای تعجب نیست. از آنجا که تبلیغ کنندگان توانایی خاموش کردن تبلیغات پیشنهادی خودکار را دارند که در تنظیمات حساب اجرا می شوند ، من مشکلی با آن ندارم. ” – جو مارتینز ، مشاور مستقل

عظیم احمد ، مدیر بازاریابی دیجیتال در آزیم دیجیتال موافقت کرد که تبلیغ کنندگان نسبت به تصویب اولیه پیشنهادات تبلیغات کاربرد خودکار توسط Google ، برای این تغییر آمادگی بیشتری دارند.

“من به یاد می آورم که وقتی گوگل فعالیت خود را شروع کرد و بسیاری غافلگیر شدند. یکی از مزایای مایکروسافت در انتقال بعداً / بعد از گوگل این است که به نظر می رسد تمایل و پذیرایی بیشتری برای آزمایش چیزهای جدید وجود دارد ، در مقابل خاموش کردن ساده آن. ” – عظیم احمد ، مدیر بازاریابی دیجیتال در عظیم دیجیتال

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Mark Irvine ، مدیر جستجوی آزمایشگاه های جستجو ، به اشتراک گذاشت که تبلیغاتی که به طور فعال حساب Microsoft Advertising خود را مدیریت می کنند ، باید برای غیرفعال کردن این ویژگی برنامه ریزی کنند.

“بسیاری از متخصصان PPC از این کار بدشان می آید. به کسانی که MSA خود را بررسی می کنند [Microsoft Advertising] هر روز حساب ها را انجام می دهد و به طور معمول آنها را بهینه سازی می کند ، آنها از اینکه مایکروسافت بدون رضایت آنها به طور خودکار تغییرات را اعمال می کند ناراحت می شوند. آن دسته از متخصصین PPC باید اکنون انصراف دهند و به عقب نگاه نکنند. ” – مارک ایروین ، مدیر جستجوی پرداخت شده در آزمایشگاه های جستجو

ایروین می دانست که ممکن است اعلام حضورهای معمول برای بسیاری از تبلیغ کنندگان مایکروسافت عادی نباشد و اظهار داشت که این تغییر می تواند به آن تبلیغ کنندگان کمک کند.

“بیشتر تبلیغ کنندگان 40 ساعت در هفته برای مدیریت PPC خود ندارند. افراد کمتری در حال مدیریت یک حساب MSA هستند. و حتی تعداد کمتری اولویت مدیریت این حساب را دارند. در میان SMB ها ، تقریباً 60٪ از تبلیغ کنندگان MSA در یک سه ماهه گذشته حتی یک تغییر ارسال نمی کنند. هیچ بهینه سازی منجر به بهبود و به موقع نمی شود ، SMB ها برای Bing تلاش می کنند. برای این تبلیغ کنندگان ، تغییرات اعمال شده خودکار بهتر از مواردی است که اغلب اوقات بدون تغییر است. نکته مهم در اینجا این است که در حساب MSA و تجربه مدیریت آن حساب صادقانه داشته باشید. اگر می دانید که واقعاً نمی توانید Bing را اولویت بندی کنید – پس اتوماسیون ، از طریق MSFT ، از طریق واردات از Google یا از طریق ابزار دیگری بهتر از غفلت است. ” – مارک ایروین ، مدیر جستجوی پرداخت شده در آزمایشگاه های جستجو

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

احمد هشدار داد که تبلیغ کنندگان باید از نزدیک مراقب پیشنهادها باشند و خاطرنشان کرد که وی علاقه مند خواهد بود که ببیند پیشنهادها چقدر خوب هستند.

“اگر من می توانم توصیه ای خارج از” آزمون و یادگیری “ارائه دهم ، این امر به این معنی است که تبلیغ کنندگان باید توجه داشته باشند که کورکورانه با پیشنهادات خودکار وارد عمل شوند.” – عظیم احمد ، مدیر بازاریابی دیجیتال در عظیم دیجیتال

تبلیغات بعدی چیست؟

در ماه های آینده ، مایکروسافت می گوید که توصیه های بیشتری را با اعمال خودکار ارائه می دهند.

مایکروسافت تبلیغ کنندگان را با س questionsال یا بازخورد تشویق می کند ، تا با مدیر حساب Microsoft Advertising خود تماس بگیرند یا از طریق ایمیل email [email protected]. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند در پیشنهادهای ویژه تبلیغات Microsoft ویژگی هایی را پیشنهاد دهند.

منابع:

“پیشنهادات تبلیغاتی می تواند به افزایش عملکرد کمک کند” داده های داخلی Microsoft Advertising ، 2021.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور