پرسش و پاسخ با اریش سانچاک، مدیر عامل جدید Salute Mission Critical | دانش مرکز داده

امروز، سلام ماموریت بحرانی، که ظاهراً بزرگترین ارائه دهنده خدمات مرکز داده چرخه کامل جهانی است، اعلام کرده است اریش سانچاک جدیدترین مدیرعامل این شرکت شده است. سانچاک موفق خواهد شد جیسون اوکروییکی از بنیانگذاران Salute که به سمت مشتری اصلی و افسر استراتژی تغییر خواهد کرد.

Salute Mission Critical به دلیل ارتباط با اعضای جامعه نظامی و همسرانشان که به دنبال انتقال به صنعت فناوری هستند، شناخته شده است. این فرصت‌های آموزشی و توسعه حرفه‌ای را به جانبازان و خانواده‌های آنها که به دنبال کار در مراکز داده هستند، ارائه می‌دهد و بیش از 300 سایت مشتری در سراسر جهان را با استعداد و پشتیبانی لازم برای دستیابی به اهداف خود ارائه می‌دهد.

به این ترتیب، سانچاک با توجه به سابقه گسترده او در زیرساخت های نظامی و دیجیتال، به طور منحصر به فردی برای موقعیت خود به عنوان مدیر عامل Salute واجد شرایط است. به عنوان یک افسر سابق در تفنگداران دریایی، و همچنین COO سابق ملک دیجیتال، سانچاک با این کهنه سربازانی که می خواهند چرخشی شغلی مشابهی ایجاد کنند، ارتباط شخصی دارد. “تجربه، مهارت ها و دانش اریش در سطح جهانی برای سازمان های مقیاس پذیر شناخته شده است.” لی کربی، رئیس و هم بنیانگذار ماموریت سلام. “[He] رهبر خدمتگزار مناسبی برای ارتقای شرکت ما در آینده است.”

Data Center Knowledge قبل از اعلام این خبر با سانچاک صحبت کرد تا درباره تجربیات خود در انتقال به صنعت فناوری اطلاعات بیشتری کسب کند، اینکه چگونه سوابق نظامی او بر تصمیم او برای پذیرش نقش جدیدش به عنوان مدیر عامل Salute تأثیر گذاشته است و مهارت ها و تجربیات منحصر به فردی که اعضای ارتش دارند. جامعه می تواند مراکز داده و صنعت را به عنوان یک کل ارائه دهد. ما همچنین دیدگاه سانچاک را در مورد بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی صنعت مرکز داده و اینکه چه گرایش‌ها و فناوری‌هایی بیشتر هیجان‌زده است، دریافت کردیم.

دانش مرکز داده: سابقه شما در ارتش چگونه در تصمیم گیری برای پیوستن به Salute به عنوان مدیر عامل آن نقش داشته است؟

اریش سانچاک: من یک افسر در سپاه تفنگداران دریایی بودم، در خارج از کشور مستقر شدم، به زندگی بسیاری از تفنگداران دریایی اعتماد کردم و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. تجارب رهبری که من داشتم – آن هر کسی خروج از ارتش چیزهایی نیست که بتوانید از دوره MBA بدست آورید.

هنگامی که مستقر می شوید، قدردانی جدیدی از مردم در سرتاسر جهان به دست می آورید و روابط قوی با افرادی ایجاد می کنید که ممکن است سیستم اعتقادی متفاوتی نسبت به آمریکای شمالی داشته باشند. بنابراین این تجربیات، همراه با تجربیات رهبری شما در ارتش به دست می آورید، پایه ای قوی برای موفقیت در صنایع دیگر فراهم می کنید—شما در حال حل سریع مشکلات روی پای خود هستید و نه تنها بر تلاش، بلکه بر نتایج مبتنی بر نتیجه تمرکز می کنید. و این نکته کلیدی است: در ارتش، شما یک A برای تلاش دریافت نمی کنید. شما باید همه تفنگداران دریایی خود را سالم به خانه بیاورید.

پس وقتی لی [Kirby] با این فرصت به سراغ من آمد، می دانستم که از قبل با ارزش های اصلی سالوت و فرهنگی که آنها توسعه داده بودند همسو بودم. تجربه نظامی من، به علاوه این واقعیت که من آن را اداره می کردم عملیات مرکز داده برای بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده مرکز داده تجاری جهان از منظر فوت مربع، به من این احساس را داد که ستاره‌ها خیلی خیلی خوب برای من همسو می‌شوند.

DCK: چه نوع فرصت های آموزشی و شغلی را به اعضای جامعه نظامی و همچنین همسران آنها ارائه می دهید؟

ES: بخش کلیدی موفقیت سالوت برنامه توسعه نیروی کار آنها بوده است. سالوت نه تنها علاقه مند به حضور در یک فرد و قرار دادن آنها در نقش است، بلکه در عوض به چرخه کامل زندگی و پیشرفت آن فرد در طول حرفه خود نگاه می کند.

اگرچه صنعت مرکز داده کمی مسطح تر، کمی عمودی تر است – برای مثال اگر یک تکنسین هستید، تمایل دارید تا زمانی که مسئولیت های مدیریتی بیشتری را در همان فضا به عهده بگیرید، به عنوان یک تکنسین بمانید – Salute تمایل دارد فرصت های بیشتری را برای گرده افشانی متقابل فراهم می کند، جایی که افراد می توانند طیف وسیع تری از مسئولیت ها را در طول حرفه خود انجام دهند، که همچنین به شرکت ها اجازه می دهد در پوشش صرفه جویی کنند و به کارفرمایان اجازه می دهد به راحتی پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به طور مشابه، سالوت ترکیبی از آموزش سنتی و آموزش در حین کار را ارائه می‌دهد که به نظر بسیار شبیه به نحوه آموزش افراد توسط ارتش و همچنین نحوه آموزش افراد توسط دانشکده‌های پزشکی است. هدف ما این است که مردم را به سطح دانش مربی برسانیم. ما بر این باوریم که اگر بتوانید هر کاری را که برای انجام آن آموزش دیده اید به دیگران آموزش دهید، واضح است که تا حدی بر مطالب تسلط داشته اید.

DCK: چگونه اعضای جامعه نظامی واجد شرایط منحصر به فرد برای کار در فناوری هستند؟ چه مهارت ها و تجربه خاصی می توانند ارائه دهند؟

ES: فراتر از فرصت‌ها و تجربیاتی که من خودم تجربه کرده‌ام و اعضای جامعه نظامی تمایل به تجربه آن‌ها دارند، که به اعتقاد من بسیار ارزشمند است، فکر می‌کنم کسانی که در ارتش بزرگ شده‌اند، نظم و انضباط و توجه به جزئیات دارند. بسیار مهم است که در صنعت فناوری داشته باشید.

هنگامی که در زیرساخت های دیجیتال یا سایر صنایع مرتبط با فناوری کار می کنید، باید از رویه های عملیاتی شرکت خود پیروی کنید، خواه SOP یا MOP باشد. و هنگامی که اعضای جامعه نظامی ارتش را ترک می‌کنند، آن‌چنان در پیروی از روش‌های عملیاتی آموزش دیده‌اند که حتی متوجه نمی‌شوند این مهارت بسیار ارزشمند و بسیار قابل انتقال است.

من همچنین به روحیه سپاه، احساس رفاقت و وفاداری به هدفی که بسیاری از جانبازان در طول دوران سربازی خود پرورش می دهند، اشاره می کنم. وقتی این کهنه‌کارها به شرکت‌های فناوری ملحق می‌شوند، فوراً بر مأموریتی که در دست دارند تمرکز می‌کنند – چه اطمینان از رضایت مشتری یا غیر آن. این کهنه سربازان می توانند اطمینان حاصل کنند که ماموریت شرکت هر چه باشد، آن ماموریت انجام خواهد شد.

DCK: فکر می کنید چالش های خاصی که اعضای جامعه نظامی ممکن است با شروع جستجوی کار در صنعت فناوری با آن مواجه شوند، چیست؟

ES: خوب، وقتی برای اولین بار سعی کردم وارد صنعت فناوری شوم، بلافاصله با خودم فکر کردم، “آیا این افراد حتی من را می خواهند؟” مطمئن نبودم که دوران حضورم در تفنگداران دریایی مهارت ها و تجربیاتی را که این شرکت های فناوری به آن نیاز داشتند به من داد. اما، همانطور که بحث کردیم، از اینکه چگونه مهارت هایم به خوبی منتقل شده اند، شگفت زده شدم. و بخشی از ماموریت ما این است که به سایر اعضای سابق ارتش اطلاع دهیم که دارای همان مجموعه ای از مهارت های بسیار قابل انتقال هستند.

با این حال، بزرگترین مشکل فقط درک زبان است. البته همه ما انگلیسی صحبت می کنیم. اما در پایان، بسته به صنعت، اعم از سلامتی یا خودرو، نحوه صحبت شما در مورد برخی مسائل، و زبان و اصطلاحاتی که استفاده می کنید، بسیار بسیار متفاوت خواهد بود. البته، ممکن است برخی از همپوشانی‌ها وجود داشته باشد – برای مثال، شما در حال کار در کام‌ها یا فناوری دیگری برای ارتش بوده‌اید، و برخی از آن زبان ممکن است به مالکیت عمومی منتقل شود – وقتی کاملاً این کار را نکنید، می‌تواند ترسناک باشد. هنوز زبان را بلد باشید

اما خوشحالم که بگویم این کهنه سربازان در غلبه بر این چالش ها بسیار خوب عمل کرده اند و افرادی مانند لی کربی به هدایت دیگر کهنه سربازان از طریق برنامه های کمک انتقال سالوت کمک کرده اند. به طور کلی، سالوت به کهنه سربازان کمک کرده است تا در مورد مهارت های قابل انتقال خود و نحوه ترجمه آنها برای صنعت فناوری اطلاعات زیادی کسب کنند.

DCK: فکر می کنید بزرگترین چالش های پیش روی صنعت مرکز داده امروز چیست؟

ES: حتی برای یک ناظر معمولی، من فکر می‌کنم روشن شده است که نرخ‌های بهره در حال افزایش است، هزینه‌های زندگی در حال افزایش است، و به طور کلی هزینه سرمایه کاملاً متفاوت از 3-4 سال پیش است. این بر اقتصاد چگونگی توسعه صنعت تأثیر می گذارد.

با این حال، با گفتن این موضوع، سرعت صنعت به این زودی ها کاهش نخواهد یافت و افزایش استفاده از داده از خدمات مدنی مانند رسانه های اجتماعی، اوبر یا حتی خدمات مرتبط با هوش مصنوعی مانند ChatGPT، به این معنی است که مقدار محاسبات و نیازهای ذخیره سازی داده مرتبط با حجم بالا همچنان ادامه خواهد داشت. من هنوز رشد فوق‌العاده‌ای را برای صنعت می‌بینم، علیرغم بادهای معکوس اقتصادی که در راه ما قرار دارد.

بحث دیگر استعداد است. تعداد افرادی که در فضای مرکز داده کار می‌کنند بی‌نهایت نیست، و مسیری پایدار از رشد دو رقمی برای این صنعت وجود دارد که بسیاری از منابع سنتی را برای کارمندان مورد استفاده قرار داده است. در نتیجه این امر برای فضای زیرساخت دیجیتال در آینده آسان نخواهد بود.

این چیزی است که سلام ارائه می دهد. کمبود استعداد یک نگرانی حیاتی است، اما ما اینجا هستیم تا افراد با کیفیت و آموزش دیده فنی را ارائه دهیم که طیف گسترده ای از مهارت ها را ارائه می دهند. ما اینجا نیستیم که فقط یک نفر را روی صندلی بنشانیم. ما اینجا هستیم تا نیازهای خاص شما را به عنوان مشتری برطرف کنیم. و اگر به دنبال ارائه پشتیبانی در سطح خدمات به مشتریان خود به روش های خلاقانه ای هستید که به کاهش هزینه های عملیاتی شما کمک می کند، سلام می تواند در این زمینه بسیار بسیار مفید باشد.

DCK: آیا روندها یا فناوری های اخیر مرکز داده وجود دارد که شما را هیجان زده کرده است؟ آیا سالوت برنامه ای برای سرمایه گذاری یا مشارکت با آنها دارد؟

ES: فکر می کنم با جریان مقدار انرژی که کشیده می شود امروزه، و این واقعیت که من می‌گویم، دیگر «حق» برای صنعت ما وجود ندارد که برق دائمی در دسترس داشته باشد، به این معنی است که صنعت به‌عنوان یک کل نسبت به آن حساس‌تر شده است. پایداریاز جمله انرژی پایدار و انتشار پایدار.

این نوع تاکید نه تنها از نظر نحوه انجام ماموریت خود، بلکه از نظر حفظ تجهیزات و بهبود عملکرد شما بسیار بسیار مهم خواهد شد. اثربخشی مصرف برق (یا PUE). بنابراین فرصت‌های فوق‌العاده‌ای در عرصه پایداری وجود دارد، و من فکر می‌کنم که شما در حال مشاهده شناخت جهانی هستید که پایداری مورد توجه قرار خواهد گرفت. و من فکر می کنم که سلام در لبه برش مشارکت و حمایت از پایداری خواهد بود.

هوش مصنوعی نیز برای من مهم بوده است. می توانم به یاد بیاورم که 15-20 سال پیش در حال ساخت مراکز داده برای جامعه اطلاعاتی بودم. شما باید دما، جریان هوا و غیره را به صورت دستی بررسی کنید و سپس، بر اساس داده‌ها، باید مواردی مانند سرعت فن یا کنترل دما یا هر چیز دیگری را به صورت دستی تغییر دهید. اما اکنون اتوماسیون بیشتر این موارد را حل می کند. و بهبود با هوش مصنوعی به این معنی است که در نحوه عملکرد زیرساخت های دیجیتال بهبودهایی حاصل خواهد شد، که به این معنی است که نقش ها و مسئولیت های افراد در نتیجه تغییر خواهد کرد.

DCK: سلام اخیراً 10 سالگی خود را جشن گرفت. 10 سال آینده برای سلام چگونه است؟

ES: این صنعت با سرعت بسیار خوبی به رشد خود ادامه خواهد داد. علیرغم تورم، علیرغم شایعات مربوط به رکود، من فکر می‌کنم خود صنعت به اندازه‌ای است که می‌تواند شرکت‌هایی مانند Salute را سرپا نگه دارد. ما نمی‌توانیم به یک جریان ثابت از استعدادها تکیه کنیم، و باید همچنان در مورد نحوه وارد کردن کهنه‌سربازان به عرصه و نحوه انتقال موفقیت‌آمیز آنها به صنعت بدون غارت فرهنگ سلام، تهاجمی باشیم.

برای سالوت، در ده سال آینده، ما می خواهیم به رشد روابط با برخی از بازیگران کلیدی بازار ادامه دهیم. ما پاسخگوی رشد این صنعت بوده‌ایم و اکنون می‌خواهیم استراتژیک باشیم، نه تنها از نظر نحوه رسیدگی به نیازهای ماموریت فعلی در یک مرکز داده، بلکه همچنین برای کمک به شرکت‌ها برای دستیابی به جاه‌طلبی‌های آینده خود با استعدادهای لازم. که سلام می تواند ارائه دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور