پدر و مادری مولد با آموزش و پرورش Montessori in Mind

عکس پروفایل نویسنده

شاید تربیت کودک و بزرگ شدن به عنوان یک شخص تفاوت چندانی نداشته باشد. خواندن کتابهای مربوط به والدین بیشتر در مورد بزرگسالان به من آموخت – بیشتر اوقات ، من فقط کلمه “کودک” را با کلمه “انسان” جایگزین می کنم و معنی آن کمی تغییر نمی کند.

من بیشتر در مورد مهارت حل تعارض و چگونه به طور موثر برقراری ارتباط با خواندن نحوه صحبت چگونه کودکان می توانند گوش دهند و گوش دهند بنابراین کودکان بیش از هر کتاب خودیفاشی که می خوانم صحبت خواهند کرد.

والد مسالمت آمیز ، بچه های شاد: چگونه جلوی داد و فریاد را بگیریم و شروع به برقراری ارتباط کنم به من آموخت که چگونه بدون احساس قضاوت ، احساسات بزرگسالان و کودکان را در زندگی خود جلب کنم. در نتیجه ، آنها فقط به صحبت ادامه می دهند ، و بیشتر فضای داخلی خود را نشان می دهند.

و سپس ، مونته سوری وجود دارد. برای والدینی که به اندازه کافی خوش شانس است که باسواد است ، به شرایط زندگی و شرایط بهداشتی دسترسی دارد ، این امر به چیزی شبیه آداب و رسوم تبدیل شده است تا به آموزش و پرورش مونته سوری عادت کند.

محیط آماده

در یک محیط آماده مونته سوری ، تمام مواد و تجربیات همیشه در نوک انگشتان کودک است: اندازه مناسب مبلمان ، قفسه هایی در قد او ، ابزارهای کوچک روزمره ، مواد خود اصلاح (به عروسک های ماتریوشکا فکر کنید ، اگر طبقه بندی صحیحی نداشته باشند ، یک عروسک باقی مانده باشد). این نوع محیط باعث بهبود یادگیری و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور