پایداری و کاهش هزینه: چگونه می توانید هر دو را داشته باشید

تاریخ: چهارشنبه 8 دسامبر 2021
زمان: 12:00 عصر به وقت استاندارد شرقی
مدت زمان: 1 ساعت

بهبود پایداری در دستور کار اکثر تیم های فناوری اطلاعات سازمانی است. با این حال، دستیابی به این امر در میان یک بیماری همه گیر جهانی، اختلال در زنجیره تامین، کمبود کارکنان و بودجه های فشرده IT می تواند این کار را غیرممکن و پرهزینه به نظر برساند.

در این وبینار، تحلیلگر Omdia، ولاد گالبوف، رئیس ITRenew، علی فن و سخنران مهمان از پروژه محاسبات باز، راه حل های محاسبات باز تایید شده را که امروز در دسترس هستند، بررسی خواهند کرد که به خریداران فناوری اطلاعات راهی عملی برای افزایش پایداری و حذف زنجیره تامین و حذف زنجیره تامین ارائه می کنند. موانع بودجه

با ما همراه باشید تا بحث کنیم:

  • مزایای معماری باز
  • مقایسه دستاوردهای CAPEX و OPEX در استفاده از تجهیزات تایید شده مجدد با مصرف انرژی و زمان عرضه به بازار
  • مجموع هزینه مالکیت مزایای ساخت زیرساخت فناوری اطلاعات با فناوری هوشمند که به طور پایدار ساخته شده است

توسط:
omdia logo sandwhich 2.jpg

ثبت نام کنید!
اگر قبلا ثبت نام کرده اید، برای دسترسی اینجا کلیک کنید.

Ali_Fenn_green-1-768x768.jpegعلی فن، رئیس ITRenew
علی بر همه کانال‌های درآمدی در ITRenew نظارت می‌کند و استراتژی‌های ابتکاری Circular Cloud شرکت را رهبری می‌کند، از جمله توسعه مدل‌سازی، پلتفرم‌های تحلیلی، و توسعه تجارت و بازار جدید. علی بیش از 20 سال است که شرکت‌های تجاری و فناوری ابری را می‌سازد و قبل از ITRenew، مدیرعامل Impact Atlas، یک شرکت پلت‌فرم SaaS تجزیه و تحلیل بلادرنگ در بخش توسعه جهانی بود. قبل از آن، علی توسعه بازار WW را برای سیستم‌ها و راه‌حل‌های ابری در سیگیت رهبری می‌کرد و سمت‌های رهبری اجرایی را در Wyse Technology، BEA Systems و چندین شرکت SaaS در فضای سازمانی داشت. علی دارای مدرک اقتصاد از ییل، EMPA از دانشکده اقتصاد لندن است و به عنوان مشاور در آزمایشگاه نوآوری فناوری سازمان ملل متحد منبع باز و گروه مشاوره IP خدمت کرده است.

ولادیمیر گالبوف.jpgولادیمیر گالبوف، رئیس مرکز تحقیقات ابری و داده
Vlad مسئول نقشه راه گسترش یافته عملیات تحقیقاتی مرکز داده و ابر است که بر روندهای مخرب مانند تغییر به محاسبات لبه، تکامل سیلیکون محاسباتی، و نیاز به بهبود کارایی و پایداری در صنعت مرکز داده متمرکز است. Vlad در سال 2016 به Omdia، که قبلاً IHS Markit Technology بود، پیوست. او بسیاری از تجزیه و تحلیل‌های منحصربه‌فرد و پیشرو در صنعت ما را توسعه داد، از جمله تحقیقات پرچم‌دار تجهیزات محاسباتی باز و فرآیند تطبیق بازار سرور سه‌طرفه ما. او در اینتل و سینا سمت‌های بلندپایه‌ای داشت، جایی که بینش‌های مبتنی بر داده‌های او به عنوان ورودی اصلی در استراتژی‌های شرکت‌ها بود.

Steve-helvie-.jpgاستیو هلوی، معاون، کانال، پروژه محاسبات باز (OCP)
استیو در حال حاضر معاون کانال برای پروژه محاسبات باز (OCP) است. او در این نقش به آموزش سازمان ها در مورد مزایای طراحی سخت افزار باز و ارزش مهندسی «جامعه محور» برای مرکز داده کمک می کند. او مدافع مدل های کسب و کار منبع باز و کربن زدایی زنجیره های تامین فناوری اطلاعات و مراکز داده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور