هک اخلاقی باید نقشی حیاتی در توسعه بهداشت و درمان داشته باشد

عکس پروفایل نویسنده

@اولیواکشاو

Keshaw Raj نویسنده محتوا است و عاشق نوشتن و انتشار در News Newtork است

برنامه نویسی که بیش از هفت روز چارچوب فناوری اطلاعات درمانگاه اورژانس را تعطیل کرد ، مرکز پزشکی هالیوود پرزبیتیریان در لس آنجلس را تحت تأثیر قرار داد. برنامه نویسان برای باز کردن سوابق ثبت شده قبلی درخواست 3.7 میلیون دلار پرداخت کردند ، اما در نهایت درخواست های خود را به 40 بیت کوین یا حدود 17000 دلار کاهش دادند. این ممکن است با انتخاب کلینیک برای پرداخت ، مشکوک به نظر برسد.

اخبار نوآوری بیشتر: EHR ها رابطه Doctor Who را از بین می برند.

آلن استافنكك ، مدیر عامل اجرایی تمركز بالینی ، گفت: “سریعترین و م andثر برای ایجاد مجدد چارچوب و تواناییهای نظارتی ما بازپرداخت و بدست آوردن كلیدهای رمزگشایی است.”

در 24 مارس 2016 ، بیمارستان Methodist در هندرسون ، کنتاکی به همین ترتیب به یک بازمانده از حمله باج افزار تبدیل شد. برنامه نویسان به سازمان رایانه های شخصی آن حمله کردند و آنها در حال حاضر 4 بیت کوین یا یک زندانی اطلاعات زندانیان را که معمولاً به قیمت 1600 دلار است در دست دارند.

مرتبط: پزشکی از راه دور بیماران را به چالش پزشکان می کشاند.

ایمنی برنامه نویسی کلینیک ها و خدمات پزشکی به طور کلی می تواند به طور قابل توجهی بهبود یابد ، اما در صورت نیاز به کاهش تهدیدات امنیتی برای خدمات پزشکی ، باید استراتژی کاملا متفاوتی را اتخاذ کنیم. موضوع…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور