‘سلام دنیا!’ در Golang – نحوه ایجاد یک برنامه وب ساده در Go

عکس پروفایل نویسنده

@MichaelBمایکل

من Dev Spotlight را اجرا می کنم – ما محتوای فناوری را برای شرکت های فناوری می نویسیم. ایمیل به [email protected].

زبان برنامه نویسی Go که غالباً به آن “golang” گفته می شود ، مورد توجه شایسته ای در جامعه DevOps قرار گرفته است. بسیاری از محبوب ترین ابزارها مانند Docker ، Kubernetes و Terraform در Go نوشته شده اند ، اما همچنین می تواند انتخاب خوبی برای ساخت برنامه های وب و API ها باشد.

Go تمام سرعت و عملکرد یک زبان کامپایل شده را برای شما فراهم می کند ، اما احساس کدگذاری در یک زبان تفسیری را دارید. این به ابزار عالی برمی گردد که شما به صورت پیش فرض با کامپایلر ، رانر ، مجموعه تست و قالب کد از جعبه خارج می شوید.

رویکرد محکم و آسان قابل فهم برای همزمانی را به آن اضافه کنید تا از حداکثر بهره مندی از محیط های اجرای چند هسته ای یا چند پردازنده امروزی حداکثر بهره را ببرید و روشن است که چرا جامعه Go به این سرعت رشد کرده است.

Go احساس می کند که با در نظر گرفتن اهداف خاصی ایجاد شده است ، و منجر به یک طراحی فریبنده ساده می شود که یادگیری آن ساده است ، بدون اینکه در توانایی ها به خطر بیفتد.

در این پست ، من قصد دارم به شما نشان دهم که توسعه یک برنامه وب ساده در Go ، بسته بندی آن به عنوان یک تصویر سبک Docker و استقرار آن در Heroku ، چقدر آسان است. من همچنین یک ویژگی نسبتاً جدید Go: بسته داخلی را نشان می دهم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور