Google نتیجه ثروت کاهش قیمت را معرفی می کند

گوگل صفحه داده های ساختار یافته محصولات خود را به روز کرده تا فرم جدیدی از نتایج غنی به نام Price Drop Appearance اضافه کند. ظاهر افت قیمت اطلاعات افت قیمت را در نتایج غنی جستجو نشان می دهد.

داده های ساختاری و نتایج غنی Google

داده های ساختاری Schema.org توسط گوگل ، یاهو ، بینگ و یاندکس ساخته شده است. Google نوع خاصی از داده های ساخت یافته را برای استفاده برای نمایش نتایج غنی در صفحات نتایج جستجوی Google انتخاب می کند (SERP ها)

نتایج غنی از محصول در SERP برجسته است و از نظر تئوری کلیک های بیشتر را به یک سایت تشویق می کند. برای کمک به فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، Google صفحات توسعه دهنده ای را منتشر می کند که به ناشران می گوید از کدام داده ها استفاده کرده اند تا واجد شرایط ظاهر شدن در جستجوی Google با نتایج غنی شوند.

ویژگی های ساختار داده شده محصول ، ستاره ها ، تصاویر محصول و اطلاعات حمل و نقل را در میان سایر داده ها مرور می کند.

ظاهر جستجو برای حمل و نقل محصول

عکس صفحه از بهبود حمل و نقل محصولعکس صفحه نمایش بهبود حمل و نقل محصول در جستجوی Google

ظاهر افت قیمت

Google نتیجه غنی جدیدی دارد که مربوط به Product Structured Data است. این نتیجه غنی Price Drop Appearance نام دارد.

Google قیمتی را که برای نوع داده ساختار یافته Schema.org “پیشنهاد” استفاده می شود ، در داده های ساخت یافته محصول که در صفحه محصول استفاده می شود ، ردیابی می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی قیمت محصول تغییر کند ، Google نتیجه غنی به نام “ظاهر افت قیمت”که نشان دهنده کاهش قیمت است.

Google تصویری از شکل ظاهری افت قیمت ارائه داده است:

عکس صفحه نمایش نتیجه پر افت قیمت

عکس صفحه از بهبود ظاهر جستجو در افت قیمت

چگونه می توان واجد شرایط ظاهر شدن افت قیمت شد

صفحه توسعه دهنده داده ساختار یافته محصولات به روز شده در Google توضیح می دهد که ناشر باید از داده های ساخت یافته “پیشنهاد” استفاده کند و قیمت باید یک قیمت خاص باشد و نه یک محدوده.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ارائه می دهد”ویژگی داده های ساختاریافته را می توان با نوع” AggregateOffer “به منظور نمایش طیف وسیعی از قیمت ها استفاده کرد. از ویژگی ارائه داده “پیشنهادات” می توان با “پیشنهاد”نوع داده ساختار یافته به منظور نشان دادن یک قیمت واحد.

اگر ناشری می خواهد واجد شرایط ظاهر افت قیمت شود ، استفاده از نوع داده “ساختار پیشنهادی” و نه “پیشنهاد پیشنهادی” مهم است.

به گفته گوگل:

“افت قیمت: به مردم کمک کنید کمترین قیمت محصول شما را درک کنند. بر اساس میانگین تاریخی قیمت گذاری محصول شما ، Google به طور خودکار افت قیمت را محاسبه می کند. شکل ظاهری افت قیمت به دو زبان دسک تاپ و موبایل به زبان انگلیسی در ایالات متحده موجود است.

برای واجد شرایط بودن در ظاهر افت قیمت ، پیشنهادی را به داده های ساخت یافته محصول خود اضافه کنید. قیمت باید یک قیمت خاص باشد ، نه یک محدوده (به عنوان مثال ، نمی تواند 50.99 تا 99.99 دلار باشد). “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس Google در جای دیگر صفحه توسعه دهنده تأکید می کند:

“برای واجد شرایط بودن در ظاهر افت قیمت ، پیشنهاد را اضافه کنید نه AggregateOffer.”

از فرصتهای نتایج غنی آگاه باشید

این نتیجه غنی جدید فرصتی برای ایجاد تأثیر قیمت پایین در نتایج جستجو است. نتیجه جدید غنی شدن افت قیمت باعث می شود که قیمت های فروش در نتایج جستجو ظاهر شوند و به طور بالقوه منجر به فروش بیشتر شود.

اطمینان حاصل کنید که داده های ساخت یافته محصول شما به درستی پیکربندی شده است تا از این ظاهر جستجوی جدید استفاده کنید.

استناد

صفحه به روز شده ساختار داده داده محصول را بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور