هایلایتر بهتر و پشتیبانی از زبان پرتغالی • Yoast

امروز، ما Yoast SEO 20.3 را در دسترس جهان قرار می دهیم. این نسخه با فهرست طولانی از پیشرفت‌ها، رفع اشکال‌ها و سایر پیشرفت‌ها ارائه می‌شود که برای کمک به شما در بهبود تجربه سئو طراحی شده‌اند.

برجسته سازی بهبود یافته در تجزیه و تحلیل

یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این نسخه، ویژگی برجسته‌سازی بهبود یافته است. Yoast SEO به شما کمک می کند تا با برجسته کردن قطعات در متن خود، به سرعت مکان هایی را که باید ویرایش های خود را انجام دهید تا خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید، پیدا کنید.

در این نسخه، ما هایلایتر را بهتر کرده ایم. اکنون می‌توانیم محتوا را در زیرنویس‌های بلوک‌های صوتی، جاسازی، گالری، تصویر، جدول و ویدیو در وردپرس برجسته کنیم. همچنین می‌توانید از آن برای برجسته کردن محتوا در بلوک‌های سؤالات متداول و نحوه انجام سئو Yoast استفاده کنید.

Yoast SEO اکنون می تواند عبارات کلیدی شما را در بلوک های سؤالات متداول و نحوه انجام ما برجسته کند

پیشرفت های زبان پرتغالی

ما پیشرفت‌های مهمی در ارزیابی‌های پرتغالی‌مان در انتشار انجام داده‌ایم، مانند ارزیابی‌های صدای منفعل و کلمات انتقالی.

ارزیابی صوتی غیرفعال Yoast SEO به شما کمک می کند محتوای واضح تر و مختصرتری ایجاد کنید. صدای منفعل می تواند جملات را ضعیف کند. این می تواند درک آنها را سخت تر کند، بنابراین این ارزیابی متن شما را برای نمونه هایی از صدای غیرفعال بررسی می کند. با کاهش استفاده از صدای غیرفعال در نوشتار خود، می توانید کیفیت کلی و خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید. ارزیابی به چندین زبان موجود است.

ارزیابی کلمات انتقالی در Yoast SEO به بهبود انسجام و خوانایی نوشتار شما کمک می کند. کلمات انتقالی برای اتصال ایده ها و کمک به خوانندگان برای درک جریان محتوای شما ضروری هستند. با تجزیه و تحلیل متن شما برای استفاده از کلمات انتقالی، ارزیابی می تواند پیشرفت هایی را در نوشتار شما نشان دهد. مواردی را که می‌توان کلمات انتقالی اضافه یا جایگزین کرد را برجسته می‌کنیم.

در Yoast SEO 20.3، ما این دو ارزیابی را برای زبان پرتغالی بهبود بخشیده ایم. ارزیابی صدای غیرفعال اکنون تشخیص بهتری از مشارکت دارد. به‌علاوه، به لطف مشارکت ماتیاس ریبیرو، کلمات انتقالی جدیدی را به ارزیابی کلمات انتقالی اضافه کرده‌ایم.

رفع اشکال و بهبود

در مورد رفع اشکال، ما در این نسخه به چندین مشکل پرداخته ایم. به عنوان مثال، کدهای کوتاه در ویرایشگر Block دیگر به عنوان کلمات در تجزیه و تحلیل محتوا تلقی نمی شوند. به‌علاوه، ویرایش متن در ویرایشگر کلاسیک در حالی که ویژگی برجسته‌سازی فعال است، دیگر متن را غیرمتمرکز نمی‌کند و تگ‌های خود بسته می‌شوند.
اکنون هنگام تجزیه و تحلیل محتوا حذف خواهد شد.

بهبودهای دیگر در این نسخه شامل اجتناب از هشدارهای PHP به دلیل نوع متغیر اشتباه است. همچنین، نشان بتا را برای ارزیابی زبان فراگیر حذف کردیم.

مدیر تغییر مسیر Yoast SEO Premium

Yoast SEO Premium نیز این بار یک دور از پیشرفت ها را دریافت می کند. برای یکی، پیوندهای موجود در مدیر تغییر مسیر را قابل کلیک کردن کرده ایم. اکنون بررسی اینکه آیا اینها به درستی کار می کنند آسان تر است. مدیر تغییر مسیر در Yoast SEO Premium یک ابزار ارزشمند برای اطمینان از این است که بازدیدکنندگان وب سایت شما همیشه آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند. این به جلوگیری از خطاهای 404 و حفظ یک وب سایت با ساختار خوب کمک می کند، رتبه بندی موتورهای جستجو و تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

به روز رسانی به Yoast SEO 20.3

در Yoast، ما همیشه سخت کار می کنیم تا خط پلاگین های SEO خود را بهبود بخشیم. هر نسخه بهبودها و پیشرفت هایی را به همراه دارد که مدیریت سایت شما یا بهبود سئوی آن را آسان تر می کند. Yoast SEO 20.3 فهرستی طولانی از اصلاحات و بهبودها دارد، از برجسته کردن محتوا تا پشتیبانی پیشرفته از زبان پرتغالی.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور