خبرنامه سئو شماره 71: اخبار و نکات ضروری سئوی هفتگی شما

به قسمت خوش آمدید #71 خبرنامه سئو توسط #SEOSLY!

این یک پادکست است

در اینجا من مهمترین اخبار سئو و نکات سئو را در دو هفته گذشته برای شما جمع آوری کرده ام.

من را دنبال کنید تا همیشه از دنیای سئو به روز بمانید:

خبرنامه سئو

آخرین راهنمای من در مورد ممیزی SEO را بررسی کنید

من مجموعه ای از راهنماها را ایجاد کرده ام که به شما نشان می دهد چگونه جنبه ها یا عناصر خاص وب سایت را بررسی کنید. اگر می خواهید حسابرس سئو خوبی باشید، این راهنماها ضروری هستند. آنها را بررسی کنید:

و همچنین قسمت‌های هفتگی بازرسی سئوی زنده را به کانال یوتیوب خود بازمی‌گردانم. آخرین قسمت را ببینید:

بالا اخبار سئو

در اینجا جدیدترین و داغ ترین اخبار SEO است.

مارس 2023 ساعت اداری Google SEO

آخرین ویرایش ساعت اداری سئو انگلیسی از مارس 2023 منتشر شده است. این – مثل همیشه – مملو از نکات سئو است که مستقیماً از طرف افرادی از Google ارائه شده است. می توانید این قسمت را گوش کنید یا متن آن را بخوانید.

Google Trends ظاهر جدیدی دارد

گوگل وب سایت Google Trends خود را به روز کرده است تا کاوش در مورد آنچه در سرتاسر جهان رواج دارد و دسترسی به منابع آن را آسان تر کند. وب سایت هر ساعت به روز می شود و دارای روندهای بلادرنگ است که با مقالات خبری مرتبط همراه است. صفحه اصلی همچنین آنچه را که در منطقه محلی کاربر رواج دارد برجسته می کند و آموزش ها و الهاماتی را برای داده های Google Trends ارائه می دهد.

نام سایت، فاویکون ها و برچسب های حمایت شده به دسکتاپ می آیند

گوگل اکنون به طور رسمی نمایش نام سایت، فاویکون و برچسب حمایت شده را در تمام جستجوهای دسکتاپ، همانطور که در ماه اکتبر در مورد جستجوهای موبایلی انجام داد، ارائه کرده است.

گوگل نسل بعدی هوش مصنوعی را برای توسعه دهندگان و Google Workspace معرفی کرد

گوگل به تازگی اعلام کرده است که نسل بعدی هوش مصنوعی اکنون برای توسعه دهندگان و همچنین برای ابزارهای Google Workspace مانند Docs و Gmail در دسترس است. با مجموعه کاملی از ابزارهای جدید، از جمله چت هوش مصنوعی در Gmail و Google Docs، امکانات برای بهره وری و همکاری بی پایان است! ادامه مطلب

انتشار به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه ۲۰۲۳ Google به پایان رسید

به‌روزرسانی بررسی‌های محصول فوریه 2023 Google، که از 21 فوریه آغاز شد و عرضه کامل آن 14 روز طول کشید، اکنون تکمیل شده است و نه تنها انگلیسی، بلکه اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، زبان‌های پرتغالی و لهستانی، آن را نسبت به به‌روزرسانی‌های گذشته گسترده‌تر می‌کند.

قسمت شماره 2 جریان نقدی SEO

در این ویدئو، میریام جسیر و من – اولگا زار -به عنوان یک مشاور سئو یا فریلنسر درباره قیمت گذاری خدمات خود بحث کنید. ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهیم، از جمله “مالیات احمق” و مقایسه ارزش خدمات شما با هزینه یک کالای لوکس مانند کیف لویی ویتون.

جریان نقدی SEO هدفش توانمندسازی حرفه‌ای‌هایی مانند شما است تا با اطمینان در مورد ارزش‌شان مذاکره کنند.

قسمت های بیشتر به زودی!

سایر اخبار سئو

مایکروسافت ممکن است پاسخ‌های جستجوی بینگ را با پاسخ‌های چت بینگ جایگزین کند

بینگ مایکروسافت ممکن است پاسخ‌های استاندارد فعلی در جستجوی بینگ را با پاسخ‌های چت بینگ جایگزین کند، همانطور که میخائیل پاراخین، رئیس جستجوی بینگ و چت بینگ اعلام کرده است، با یک رابط کاربری جدید احتمالی برای این پاسخ‌ها، و اکنون چت بینگ روزانه از 100 میلیون فراتر رفته است. کاربران فعال

اخبار

دو به روز رسانی برای بینگ چت

مایکروسافت دارد هوش مصنوعی بینگ چت خود را به روز کرد کمک خلبان با محدودیت های افزایش یافته به 15/150 و پاسخ حالت “متعادل” جدید که پاسخ های سریع تر و کوتاه تری را ارائه می دهد. علاوه بر این، نوار کناری Bing اکنون در نسخه پایدار مرورگر Edge در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد با بینگ چت چت، ایجاد و نوشتن کنند.

OpenAI GPT-4 در اواسط مارس 2023 وارد می شود

آندریاس براون، مدیر ارشد فناوری مایکروسافت آلمان، تأیید کرد که GPT-4 ظرف یک هفته از 9 مارس 2023 عرضه می شود و چندوجهی خواهد بود. هوش مصنوعی چندوجهی به این معنی است که می‌تواند در انواع ورودی‌ها مانند ویدئو، تصاویر و صدا عمل کند.

آخرین مصاحبه های سئو

مصاحبه با دیکسون جونز: سیری عمیق در سئوی معنایی

در این ویدئو، من با دیکسون جونز، یک پیشگام سئو برنده جایزه که یکی از اولین ها در این صنعت بود، مصاحبه می کنم. دیکسون داستان خود را از سئو بودن به اشتراک می گذارد و در مورد علاقه خود به سئوی معنایی و آخرین سرمایه گذاری خود، inLinks صحبت می کند. او تجربیات خود در این صنعت را مورد بحث قرار می دهد و همچنین بینش خود را در مورد فناوری SEO موجودیت، که تمرکز Inlinks است، به اشتراک می گذارد.

بالا نکات سئو

و در اینجا نکات سئو برای شما آورده شده است.

شماره 1: گوگل: اندازه صفحه یک عامل رتبه بندی نیست

جان مولر از گوگل در توییتر توضیح داد که اندازه صفحه یک عامل رتبه‌بندی نیست، اما اضافه کرد که هنوز ارزش نظارت دارد زیرا می‌تواند بر تجربه و خزیدن صفحه تأثیر بگذارد، اگرچه یافتن صفحاتی که برای کاربران، مرورگرها و ربات‌ها خیلی بزرگ هستند معمولاً نادر است. ادامه مطلب (میزگرد موتورهای جستجو).

شماره 2: به‌روزرسانی محتوای مفید Google بر Google Discover تأثیر می‌گذارد

به گفته دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، که افزوده است که این یک استفاده ساده است، بنابراین آنها هر سیگنال جستجوی استفاده شده توسط Discover را تأیید نمی‌کنند، اما توصیه کردند که مشاهده Google Discover می‌تواند تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید از اکتبر 2022 قرار گیرد. اگر می‌خواهید با Discover موفق باشید، باید به مواردی که در جستجو مفید هستند توجه کنید. ادامه مطلب (میزگرد موتورهای جستجو).

seosly yt

ویدیوهایی برای تماشای این هفته

شما نمی خواهید هیچ یک از این ویدیوها را از سایر سئوکاران درخشان نیز از دست بدهید.

به‌روزرسانی بررسی محصول فوریه Google، طراحی جدید دسک‌تاپ، محتوای کاوش و مفید، گپ بارد و بینگ

خلاصه مهم هفتگی اخبار توسط بری شوارتز.

GPT-4 چه ربطی به آن دارد؟ – هفته نامه سئو – قسمت 57

و در اینجا خلاصه ای از اخبار SEO توسط Garret Sussman از iPullRank است.

ویدئو

ابزارهای جالب سئو برای بررسی

در اینجا چند ابزار جدید و سرگرم کننده سئو وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

ابزار پیش نمایش قطعه SERP

پیش نمایش قطعه SERP یک ابزار عالی توسط Sam Underwood است. این به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش کنید که صفحه شما چگونه می‌تواند در نتایج جستجو بر اساس داده‌های متا، انواع نتایج غنی و غیره ظاهر شود.

مقالات و منابع دیگر برای خواندن

و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.

درس هایی از 10 رهبر زن برای الهام بخشیدن به سفر حرفه ای شما

SE Ranking با 10 رهبر زن در سئو و بازاریابی دیجیتال مصاحبه کرد که تجربیات، درس های آموخته شده و نکاتی را در مورد ایجاد مهارت های رهبری، غلبه بر موانع و دستیابی به موفقیت در زندگی حرفه ای با هدف الهام بخشیدن به بازاریابان زن برای موفقیت به اشتراک گذاشتند. مصاحبه شوندگان بینش ها و توصیه های ارزشمندی را برای توانمندسازی زنان برای پیشرفت در این صنعت ارائه کردند.

اصول خزیدن برای سئو – تخته سفید جمعه

در اپیزود این هفته جمعه تخته سفید، جس شولز مجری برنامه به بررسی پایه های خزیدن در موتورهای جستجو می پردازد. او به شما نشان خواهد داد که چرا عدم وجود مشکل نمایه سازی لزوماً به معنای عدم وجود مشکل نیست، و چگونه – وقتی نوبت به خزیدن می رسد – کیفیت مهمتر از کمیت است.

نقش EEAT در تجارت الکترونیک

گوگل سیگنال جدیدی را به “خانواده EAT” معرفی کرد – E برای تجربه، که می تواند در استراتژی بازاریابی دیجیتال تجارت الکترونیک برای افزایش دید، تجربه کاربر و درآمد اعمال شود. لیلی ری در کنفرانس Re:Signal Re:commerce در لندن، نمونه هایی از خرده فروشان تجارت الکترونیک را با استفاده از استراتژی های محتوای متخصص محور برای انتقال تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد به کاربران خود ارائه کرد.

بهینه سازی معماری سایت برای فصلی بودن

آریج ابوعلی در Re:commerce درباره اهمیت جذب ترافیک جستجو در طول تقاضای فصلی و تکنیک‌های بهینه‌سازی معماری سایت مشترک برای کمک به وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک برای بهره‌گیری از فرصت‌های فصلی صحبت کرد.

سئو در سال 2023 و پس از آن زنده است و شروع به کار می کند

علیرغم ویژگی‌های جستجوی مستمر مبتنی بر هوش مصنوعی توسط گوگل و مایکروسافت، سئو همچنان در حال رشد است، با افزایش تقاضا برای خدمات سئو و فرصت‌های شغلی به دلیل دسترسی به جستجوی ارگانیک، هنوز منبع قابل توجهی از ترافیک، سرنخ و فروش برای بسیاری از مشاغل است، حتی اگرچه هیچ خوش بینی قابل مشاهده ای در صنعت وجود ندارد، با ترس از بحران اقتصادی که اولین و سخت ترین ضربه را به صنعت SEO وارد می کند.

چگونه ChatGPT می تواند به سئوی محلی کمک کند

این مقاله به این موضوع می‌پردازد که چگونه ChatGPT می‌تواند به کارهای مختلف سئو کمک کند، از جمله راه‌های خاصی که می‌تواند در سئوی محلی کمک کند، از نمایه کسب‌وکار Google گرفته تا بررسی‌ها و ایجاد لینک محلی. در حالی که محدودیت‌های ChatGPT را تایید می‌کند، این مقاله نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از این ابزار برای انجام وظایف سئوی محلی به طور موثرتر و مؤثرتر استفاده کرد.

اهمیت تست تقسیم سئو به گفته کارشناسان صنعت سئو

این مقاله اهمیت تست تقسیم سئو را طبق نظر کارشناسان صنعت سئو ارائه می‌کند، زیرا تست در سئو روشی مبتنی بر داده را برای دانستن اینکه چه چیزی برای پیشبرد برنامه جستجوی ارگانیک و هدایت KPIها بهتر عمل می‌کند، ارائه می‌کند. ایده‌های مختلف تست سئو را برای جمع‌آوری داده‌هایی ارائه می‌کند که می‌تواند برای کمک به اولویت‌بندی پروژه‌ها یا کسب خرید از سهامداران کلیدی یا حتی تیم توسعه‌دهنده استفاده شود.

راهنمای بهینه سازی سرعت Shopify

کریس لانگ توضیح می دهد که چرا و چگونه صاحبان فروشگاه Shopify باید روی عملکرد سایت تمرکز کنند زیرا مستقیماً بر توانایی تبدیل کاربران تأثیر می گذارد و سایت سریعتر منجر به تبدیل بیشتر می شود و همچنین بر رتبه بندی سئو فروشگاه تأثیر می گذارد که همه اینها می توانند تأثیر مستقیم داشته باشند. در خط پایین فروشگاه

سئوی صنعت کار

این مقاله که توسط Jean-Christophe Chouinard نوشته شده است، به این موضوع می پردازد که چگونه Google For Jobs، موتور جستجوی کار توسط گوگل، متفاوت از موتور جستجوی معمولی خود عمل می کند و حتی دارای یک پتنت خاص برای آن است. هدف این مقاله ارائه بینشی در مورد نحوه عملکرد Google For Jobs است.

23 سوال سئو برای پرسیدن از مشتریان جدید + قالب پرسشنامه

در این مقاله، جنی ابوابیا، مشاور سئو، یک قالب پرسشنامه کامل با 23 سوال برای پرسیدن از مشتریان جدید سئو ارائه می دهد. سوالات در شش بخش طبقه بندی می شوند و موضوعاتی مانند اهداف تجاری، اطلاعات وب سایت، تلاش های بازاریابی قبلی و ایجاد لینک را پوشش می دهند و اطمینان حاصل می کنند که مشاور تمام اطلاعات لازم را برای ایجاد یک استراتژی سئو موفق جمع آوری می کند.

سئو قطعات توییتر

و قبل از پایان، در اینجا چند قطعه توییتر برای شما آورده شده است.


از شما برای خواندن خبرنامه من متشکرم! امیدوارم اطلاعات مفید و آموزنده بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.