نگهداری رکورد رمزنگاری – ناگفته نماندن حیوان خانگی حیوانات خانگی Crypto

عکس پروفایل نویسنده

ماهیت بلاکچین یا سیستم های توزیع شده دفتر ، یک دفتر معاملات عمومی را به همراه دارد. با این منطق ، بلاکچین ساده ترین ابزار برای نگهداری سوابق تغییرناپذیر خود حسابرسی شده بدون نیاز به استفاده از خدمات شخص ثالث را ارائه می دهد. برای بررسی سوابق ، کافی است به یک جستجوگر بلاکچین موجود (به عنوان مثال ، etherscan برای Ethereum) بروید ، آدرس کیف پول خود را تایپ کنید و لیست معاملات به و از آن کیف پول را دریافت کنید.

اما چه اتفاقی می افتد که چندین مکان در حال نگه داشتن رمزنگاری خود باشید – بعضی از آنها روی کیف پولهای خود میزبان (مانند Ledger ، Metamask و غیره) ، برخی در مبادلات متمرکز (مانند Binance ، CoinDCX و غیره) ، برخی در DEX ها جمع می شوند (مانند Uniswap Sushiswap و غیره) و برخی از آنها در سیستم عامل های نگهداری (مانند ParJar ، Dharma و غیره) نگهداری می شوند؟ چگونه معاملات را از مکان های مختلف آشتی می دهید؟

وقتی کیف پول برای چندین زنجیره داشته باشید – بیت کوین ، Ethereum ، Stellar ، Binance Chain ، IOTA (IOTA یک بلاکچین نیست بلکه یک DAG است ، اما این در اینجا مهم نیست) ، EOS و غیره پیچیده تر می شود. هیچ کاوشگری وجود ندارد که از روی زنجیر عبور کند.

علاوه بر این ، هیچ کاوشگری وجود ندارد که ماهیت معاملات را مشخص کند – قطره های هوایی ، پاداش استخراج ، بازده سهام ، مبادله یا ارسال. از این رو ، لازم است که سوابق جداگانه رمز ارز خود را ثبت کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور