استراتژی هالتر برای تعادل بخشیدن به نوآوری مداوم و مخل

عکس پروفایل نویسنده

@gcuofanoجنارو

جنارو بنیانگذار FourWeekMBA است که منبع اصلی نوآوری در مدل کسب و کار است.

مدل سازی فناوری رشته ای است که زمینه را برای ادامه نوآوری در شرکت ها فراهم می کند ، بنابراین محصولات افزایشی را توسعه می دهد.

در عین حال ، به محصولات نوآورانه دستیابی به موفقیت که می توانند راه موفقیت طولانی مدت را هموار کنند ، نگاه می کنند. به نوعی استراتژی باربل ، مدل سازی فناوری نشان می دهد که از یک سو ، برای حفظ تداوم نوآوری مداوم به عنوان بخشی اصلی از مدل کسب و کار ، رویکردی دو طرفه داشته باشید. از طرف دیگر ، این شرط بندی برای پیشرفت های آینده است که امکان شکستن و جهش رو به جلو را دارد.

نوآوری مداوم به عنوان اساس مدل سازی فن آوری

طبق مدل FourWeekMBA مقدمه مدل سازی فناوری (سلب مسئولیت: نویسنده موسس FourWeekMBA است) ، داشتن یک رویکرد نوآوری مداوم ، بخشی از هسته اصلی شرکت است مدل تجاری. این امر برای بهبود روز به روز تجربه و تولید محصولات فزاینده ای که انتظارات مشتریان را برآورده و فراتر می رود ، امری حیاتی است.

همه چیز را با شرط بندی های فنی خارج کنید

در طرف دیگر هالتر ، سرمایه گذاری در فناوری ها و محصولاتی وجود دارد که می توانند جهشی رو به جلو داشته و بالقوه جریان را ایجاد کنند. کسب و کار…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور