نقش فناوری و انسان سازی فناوری در امنیت و نظارت

دوربین های مدار بسته با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و فناوری انسان سازی به سرعت به سمت فناوری هوشمند حرکت می کنند. «انسان سازی» فناوری به معنای طراحی بهتر فناوری برای انسان است ، دوستدار انسان است و رفتار یا هوش شبیه به انسان را از خود نشان می دهد. گروه های عظیمی از هوش مصنوعی را در تجزیه و تحلیل رفتاری استفاده کرده اند تا از یک تجارت راحت اطمینان حاصل شود. سخت افزار GPU درجه بالا و تکنیک های یادگیری عمیق هوش مصنوعی به طور فزاینده ای با برنامه های تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد و از تشخیص دقیق بدون افزایش هزینه های سخت افزاری اطمینان حاصل می کند. استفاده از فناوری هوش مصنوعی انقلابی در نحوه عملکرد سیستم های نظارتی و امنیتی ایجاد کرده است.

تصویر
عکس پروفایل هری لیام هکر نون

ما معمولاً دوربین های نظارتی را به عنوان یک جفت چشم تماشا می کنیم که همه چیزهایی را که در محدوده خود اتفاق می افتد ، پیگیری می کند. اما این چشم های دیجیتالی منفعل هستند و اگر کسی 24 ساعته و 24 ساعته در ویدئو تماشا کند ، مفید است.

با گذشت زمان ، دوربین های نظارتی به سرعت در حال حرکت به سمت فناوری هوشمند هستند و از هوش مصنوعی (AI) و فناوری انسانی سازی استفاده می کنند. و انسان سازی فناوری به چه معناست؟ بیایید ابتدا این را مستقیماً بیان کنیم.

تصویر

«انسان سازی» فناوری به معنای طراحی فناوری بهتر برای انسان است ، انسانی که دوستدار انسان باشد و رفتار یا هوش انسان را از خود نشان دهد.

در حالی که هوش مصنوعی باعث می شود ماشین ها تقلید کنند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور