نحوه ساخت یک Reddit Clone با React و Dgraph Cloud

عکس پروفایل تایلر هاوکینز هکر نون

@thawkin3تایلر هاوکینز

مهندس ارشد نرم افزار. یادگیرنده مداوم. مربی

برنامه های رسانه های اجتماعی کاندیداهای مناسبی برای استفاده از پایگاه داده های نمودار و GraphQL API ها هستند. ترکیب پرس و جوها و روابط پیچیده داده بی پایان است.

به عنوان مثال Reddit را در نظر بگیرید. برنامه شامل “زیرمجموعه ها” یا موضوعات است. کاربران می توانند در این subreddits پست ایجاد کنند ، این بدان معنی است که بین پست ها و subreddits رابطه یک به یک وجود دارد. هر پست دقیقاً به یک subreddit تعلق دارد و هر subreddit می تواند حاوی پست های زیادی باشد. کاربران می توانند در مورد پست ها نظر دهند ، و این امر منجر به ایجاد رابطه دیگری بین پست ها و نظرات می شود. هر نظر دقیقاً به یک پست تعلق دارد و هر پست می تواند نظرات زیادی داشته باشد. همچنین بین کاربران و پست ها و بین کاربران و نظرات رابطه یک به یک وجود دارد. هر نظر و ارسال توسط یک کاربر انجام می شود و یک کاربر می تواند نظرات و ارسال های زیادی داشته باشد.

در برنامه ای مانند Reddit ، هر صفحه از برنامه به زیر مجموعه های مختلفی از این داده ها نیاز دارد. استفاده از نقاط پایانی REST API می تواند به معنای توسعه چندین نقطه انتهایی منحصر به فرد باشد که هر کدام متناسب با نیازهای مورد استفاده خاص طراحی شده باشند. با این وجود GraphQL API ها مبتنی بر ایده داشتن یک نقطه پایانی API است که توسعه دهندگان می توانند با استفاده از آنها داده های مربوطه مورد نیاز خود را برای هر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور