نحوه بازیابی اطلاعات شرکت با پایتون و yfinance

عکس پروفایل CodingandFun Hacker Noon

@برنامه نویسیکدگذاری و سرگرمی

وبلاگی درباره پایتون برای امور مالی و تجزیه و تحلیل مالی

سفر من با پایتون چند سال پیش آغاز شد. من یک توسعه دهنده نیستم اما به یک دلیل تصمیم گرفتم یادگیری پایتون را شروع کنم. پتانسیل بزرگی که برای تحلیل مالی فراهم می کند. در این داستان ، قصد دارم چند مثال در مورد میزان عالی بودن پایتون برای تجزیه و تحلیل مالی به شما نشان دهم.

چرا تصمیم گرفتم یادگیری پایتون را شروع کنم؟

من سابقه مالی دارم و قبل از یادگیری پایتون روال تجزیه و تحلیل من کاملا کسل کننده بود. برای بازیابی دستی مبانی شرکت و داده های بازار مجبور به دسترسی به سایت های اینترنتی مختلف بودم. سپس ، آن داده ها را برای انجام تجزیه و تحلیل در یک فایل اکسل جمع آوری و تلفیق کردم.

خوب ، پس از مدتی انجام این کار ، من بیش از اندازه کافی کار دستی خسته کننده داشتم. به همین دلیل تصمیم گرفتم پایتون را یاد بگیرم و تا آنجا که ممکن است تجزیه و تحلیل مالی خود را خودکار کنم.

در حالی که پایتون را یاد می گرفتم ، محتوای زیادی را در رابطه با پایتون برای امور مالی پیدا نکردم. بنابراین ، تصمیم گرفتم بخشی از دانش بدست آمده را با جهانیان به اشتراک بگذارم. در این مقاله ، من می خواهم برخی از توانایی های عالی پایتون را برای جمع آوری و پردازش داده های مالی نشان دهم.

امیدوارم ، من می توانم به شما کمک کنم ارزش بزرگ یادگیری پایتون را ببینید حتی اگر سابقه برنامه نویسی ندارید.

در حال بازیابی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور