نحوه بهینه سازی کارهای پس زمینه با استفاده از Hangfire و ASP.NET Core

عکس پروفایل نویسنده

@گل میناسام والپول

توسعه دهنده وب Fullstack .NET و JavaScript. مدرس و مدافع کدگذاری

Hangfire یک کتابخانه NET است که افزودن کارهای پس زمینه به برنامه NET شما را بسیار آسان می کند. این برنامه از وظایف یکبار “آتش سوزی و فراموش کردن” و همچنین برنامه ریزی برای کارهای تکراری پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از ماندگاری پشتیبانی می کند ، بنابراین تمام وظایف شما حتی پس از راه اندازی مجدد برنامه نیز به حیات خود ادامه می دهند.

چرا به کارهای پس زمینه نیاز دارم؟

وظایف پس زمینه در مواردی که نیاز به انجام عملیاتی دارید که مدت زمان زیادی طول می کشد تا انجام شود مهم است. بدون انجام یک کار پس زمینه ، پاسخ به کاربر هنگام انتظار برای انجام کار به تأخیر می افتد ، که به یک تجربه کاربر بد منجر می شود. با انجام یک کار پس زمینه ، روند کار می تواند در پس زمینه ادامه یابد و بلافاصله پاسخی برای کاربر ارسال شود. توجه به این نکته مهم است که این فقط برای پردازش هایی کار می کند که برای پاسخ دادن به کاربر به نتیجه فرآیند اعتماد نکنید.

یک مثال خوب برای یک کار پس زمینه ، ارسال ایمیل است. به عنوان مثال ، تصور کنید یک کاربر در یک وب سایت ثبت نام می کند. آنها مشخصات خود را پر می کنند ، روی ارسال کلیک می کنند و از وب سایت پاسخی می گیرند که می گوید ثبت نام موفقیت آمیز است. بعداً آنها ایمیلی با تأیید ثبت نام دریافت می کنند. در این حالت ، یک کار پس زمینه برای ارسال ایمیل دارای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور