نحوه واکشی داده ها از API در React.js

عکس پروفایل نویسنده

@شاخاوت-حسینشاخوات حسین

من یک توسعه دهنده Full Stack هستم ، با ساخت وب سایت ها و برنامه های وب تجربه دارم.

بدون شک استفاده از React روز به روز در حال افزایش است. و همچنین API (رابط برنامه نویسی برنامه) در دوره مدرن فناوری محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این مقاله یک مبتدی را به بازی با React to API راهنمایی می کند.

فرض کنید وقتی صفحه بارگیری می شود می خواهیم لیستی از تصاویر را واکشی کنیم. بنابراین ، اول از همه ، ما به یک API نیاز داریم که چنین اطلاعاتی را ارائه دهد. API مورد استفاده و آسان برای دسترسی به من Unsplash است. حال س mainال اصلی این است که برنامه ما چگونه کار خواهد کرد. بدون هیچ تاخیری ، بیایید بر روی آن.

برنامه ما قرار است در یک مرورگر وب اجرا شود. همانطور که صفحه ما بارگیری می شود ، یک درخواست ajax یا یک درخواست شبکه به یک API به نام Unsplash API ایجاد می کند. Unsplash شرکتی است که تصاویر رایگان را برای توسعه دهندگان فراهم می کند. اکنون API آن درخواست را می گیرد و لیست بزرگی از داده های JSON را بر اساس کلمه کلیدی پیوست شده به آن بازمی گرداند. سپس می توانیم اطلاعات مورد نیاز را از آن داده های JSON بگیریم تا از آنها در برنامه خود استفاده کنیم. همانطور که جریان اصلی پروژه خود را می دانیم ، بیایید تنظیمات اولیه را برای شروع پروژه انجام دهیم.

اول از همه ، ما به یک پروژه اختصاصی احتیاج داریم که شامل همه کدهای خود باشد. بنابراین بیایید با استفاده از دستور create-واکنش-برنامه یک پروژه واکنش ایجاد کنیم. من هستم…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور